  • 31. Data: 2021-07-20 13:49:58
    Temat: Re: Dobranie głowicy termostatycznej do grzejnika
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-20 o 09:14, Uzytkownik pisze:

    > W końcu Jaśnie Pan Esbek z Bałut to jest ktoś. On był szychą, bo jako
    > gość bez wykształcenia zajmował się biciem skazanych. Ty se z niego jaj
    > nie rób, bo on jako były pracownik SB ma kontakty i może ci uprzykrzyć
    > życie.

    to bezzębny stary tygrys. jedyne co potrafi to bluzgać. żaden z niego
    SB-ek. To UB-ek bo tylko do UB przyjmowali najbardziej tępych niedouków.
    żałosny staruszek. usiłuje zabłysnąć swoją niewiedza na każdy temat.
    kiedy nie ma argumentów lub udowodnią mu niewiedzę przechodzi to
    wyzwisk. taki mały robaczek z psychicznym kompleksem małego członka. tak
    jak jego poplecznicy broniący go jak własnej skóry. żałośni psychole z
    czasów PRL.

    co do tematu: trzeba rozumieć co się czyta, a najwyraźniej kogutek tej
    wiedzy nie posiadł. no bo skąd/gdzie? na rusztowaniu/budowie?

    --
    Runt

  • 32. Data: 2021-07-20 13:56:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 20 lipca 2021 o 13:50:02 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Informacje o ubecji pizdziak vel runt dziura w dupie wyssales z mlekiem matki i ojca.
    Matki bo na ich imprezy chodziła a ojca bo lubił cię karmić.

  • 33. Data: 2021-07-20 13:58:40
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-07-20 o 13:56, PSYCHOL Zenek Kapelinder pisze:

    > Informacje o ubecji pizdziak vel runt dziura w dupie wyssales z mlekiem matki i
    ojca. Matki bo na ich imprezy chodziła a ojca bo lubił cię karmić.

    W O N PSI BĘKARCIE!

    --
    Runt

  • 34. Data: 2021-07-20 14:01:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ziewwww.

  • 35. Data: 2021-07-20 14:13:50
    Od: cockerel <c...@k...prv>

    ojca. Matki bo na ich imprezy chodziła a ojca bo lubił cię karmić.

    > Ziewwww.

    od jak dawna się leczysz?

    --
    cockerel

  • 36. Data: 2021-07-20 14:25:38
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 16.07.2021 o 12:34, Budzik pisze:
    > Mam uszkodzony regulator na jednym z grzejników - ułamane pokretło.
    > Jak dobrac nowy zakładajac ze chciałbym wymienic tylko pokretło a nie
    > całą głowice? Tylko srednica gwintu czy coś jeszcze?
    >
    > Jezeli dobrze rozumiem działanie takiej głowicy termostatycznej która
    > powinna sie tym bardziej otwierac im nizsza jest temperatura w
    > pomieszczeniu w stosunku do temperatury zadanej to skok na regulatorze
    > powinien byc jakos skalibrowany ze skokiem na głowicy. A moze to
    > wszystko działa w jednym standardzie?

    Systemów mocowania jest chyba z 4-5 rodzajów. Po symbolu głowicy można
    dojść jaki to system i zamówić sobie odpowiednią nową głowicę.
    Albo zabrać uszkodzoną do sklepu hydraulicznego i na wzór dobiorą nową.

    yabba

  • 37. Data: 2021-07-20 14:27:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-20 o 14:13, cockerel pisze:
> [...]

    Dajcie chwilkę zenusiowi, bo się szczekaniem zmęczył i poszedł w kąt
    jajka lizać.

    Odpocznie chwilę to dalej będzie dziarsko ujadał.

    > od jak dawna się leczysz?

    Rzecz w tym, że nie da się leczyć. Nadaje się tylko do uśpienia.

  • 38. Data: 2021-07-20 22:14:30
    Od: cockerel <c...@k...prv>

    W dniu 2021-07-20 o 14:27, Uzytkownik pisze:

> [...]
    >
    > Odpocznie chwilę to dalej będzie dziarsko ujadał.

    > Rzecz w tym, że nie da się leczyć. Nadaje się tylko do uśpienia.

    koleś musi być jakiś zakompleksiony albo psychiczny.

    --
    cockerel

    Wysłano z telefonu Samsung