  • 21. Data: 2021-07-18 22:35:51
    Temat: Re: Dobranie głowicy termostatycznej do grzejnika
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 22:27:46 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    inny czynnik i naciskając na iglicę zmniejsza przepływ na

> [...]
    > zapewne Pana nie nauczono w rodzinnym domu.
    > Co racja to racja. Człowiek uczy się przez całe życie. Nawet tego, że z
    > takimi jak Pan nie warto tracić czasu, bo tylko można się jak Pan
    > zezwierzęcić. Pan jak widać już jest na etapie mocnego uwsteczniania na
    > skutek demencji. Ciekawe tylko skąd u Pana się wziął taki obsceniczny
    > styl bycia?
    >
    > Domniemywam po czasie spędzanym przez Pana (dzień i noc) na znęcaniu się
    > nad userami grup dyskusyjnych, że nie ma Pan przyjaciół ani znajomych, a
    > rodzina też się całkiem od Pana odwróciła.
    nie zrozumiesz. Jedyna nauka jaka otrzymałeś to używanie właściwego zwrotu odnosząc
    się do Krisa i mnie. Dla ciebie my jesteśmy panami i niech tak zostanie
    > Ja do Pana grzecznie i z szacunkiem, a Pan tak niegrzecznie.
    >
    > Dziś mam wyjątkowy dzień dla miernoty, dlatego jak Pan sobie zażyczy to
    > nawet będę się zwracał do Pana - Jaśnie Pan. Mam nadzieję, że posiada
    > Pan jakiś herb rodowy i tytuł szlachecki?
    >
    > Czy to aby nie ten?
    > https://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/131457_pi
    es_kogut.jpg

> [...]
    > w domu, który kupiłem i w przeciwieństwie do Pana na który mnie było stać.
    >
    > Wybaczy Pan, że nie pochwalę się jak zarobiłem pieniądze na ten dom, bo
    > i tak nie uwierzyłby Pan.
    >
    > Aby Pana nie urazić i być wobec Pana grzecznym, ośmielam się zapytać:
    > jak mam się zwracać do Pana?
    >
    > Panie mieszczuchu? Ale to chyba ma zabarwienie pejoratywne, a nie
    > chciałbym Pana urazić.
    >
    > Może Panie mieszczaninie?
    >
    > Czy może lepiej Panie Bałuciarzu.
    >
    > Albo może Jaśnie Panie Bałuciarzu czy też Jaśnie Panie z Bałut?
    Jak się masz do mnie zwracać wieśniaku z czworaków pytasz. Najlepiej jak nie pytany
    nie będziesz się odzywał.

  • 22. Data: 2021-07-18 22:45:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    es_kogut.jpg

    > Jak się masz do mnie zwracać wieśniaku z czworaków pytasz. Najlepiej jak nie pytany

    A jak będę pytany to jak?

  • 23. Data: 2021-07-18 23:37:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 22:46:09 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    odnosząc się do Krisa i mnie. Dla ciebie my jesteśmy panami i niech tak zostanie

    Nie będziesz pytany.

  • 24. Data: 2021-07-19 07:08:58
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-18 o 19:53, PSYCHOL Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    nauka jaka otrzymałeś to używanie właściwego zwrotu odnosząc się do Krisa i mnie. Dla
    ciebie my jesteśmy panami i niech tak zostanie wieśniaku.

    brawo zenusiu! brawo! wszyscy juz zauwazyli jaki jestes genialny i jak
    zdecydowana masz siłe argumentów! jak dzielisz się wiedzą z innymi! tak
    zenusiu, ty jestes "panem" a inni to "wieśniacy". cierpisz zenusiu na
    kompleks małego członka być może nie tylko psychiczny ale i fizyczny.

    --
    Runt

  • 25. Data: 2021-07-19 07:12:50
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-18 o 14:15, PSYCHOL Zenek Kapelinder pisze:
    > niedziela, 18 lipca 2021 o 13:57:46 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    /.../
> [...]
    /.../
    > Zajebałes debilku z tym nie zero-jedynkowy działaniem automatycznych zaworów
    grzejnikach jak chory w kubel. Teraz już pewne że nie potrafiłes podłączyć zaworu
    elektromagnetycznego przed licznikiem w studzience. Twoja wiedza bez internetu to jak
    kury szczać prowadzać.

    brawo zenusiu! brawo! tak sie dyskutuje! to sa argumenty!
    Kris,Janusz i inni - bijcie brawo! przykład bierzcie ze swego "idola"!

    --
    Runt

  • 26. Data: 2021-07-19 07:22:10
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-18 o 18:54, PSYCHOL Zenek Kapelinder pisze:
    czynnik i naciskając na iglicę zmniejsza przepływ na

    > Nieprawda. Nie napiszę jak działa żeby ten głupi chuj uzyszkodnik się nie
    dowiedział.

    brawo zenusiu! brawo! wiem ale nie powiem! wszyscy są "głupie chuje"
    tylko ty geniusz! od wszystkiego. kris, janusze i inni wielbiciele
    talentu i kultury zenusia przyłaczcie się do szczekania.

    --
    Runt

  • 27. Data: 2021-07-19 11:12:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    odnosząc się do Krisa i mnie. Dla ciebie my jesteśmy panami i niech tak zostanie

    Mam nadzieję, że Jaśnie Pan Bałuciarz, jako wysokiej klasy, człowiek
    honoru dotrzyma obietnicy?

  • 28. Data: 2021-07-20 01:20:03
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-19 o 11:12, Uzytkownik pisze:
    > W dniu 2021-07-18 o 23:37, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    bełkot psychopaty - ciach!

    > Mam nadzieję, że Jaśnie Pan Bałuciarz, jako wysokiej klasy, człowiek
    > honoru dotrzyma obietnicy?

    wyślij mu ten przepis na chleb wodny, może się odczepi! ;-)))))

    zenus zna się na wszystkim. jezeli sie nie zna to i tak zna. taki
    genialny psychol z nabrzmiałym ego i rozwaloną łechtaczką. ;-)))

    --
    Runt

  • 29. Data: 2021-07-20 08:53:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    zadaną to głowica wciska trzpień w zaworze i zamyka przepływ.

    > Zajebałes debilku z tym nie zero-jedynkowy działaniem automatycznych zaworów
    grzejnikach jak chory w kubel.

    Zenusiu zero-jedynkowy to ty jesteś.

    Zero - to poziom twojej wiedzy.

    Jedynki - to oceny jakie dostawałeś w podstawówce.

    Pisz dalej tę głupotę, że zawór termostatyczny, grzejnikowy jest zaworem
    zero-jedynkowym. Może ktoś o twoim poziomie wiedzy w to uwierzy.

  • 30. Data: 2021-07-20 09:14:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-20 o 01:20, Runt pisze:

    > bełkot psychopaty - ciach!

    > wyślij mu ten przepis na chleb wodny, może się odczepi! ;-)))))

    A skąd ja mam mieć przepis tego co zenuś sam wymyślił?

    > zenus zna się na wszystkim. jezeli sie nie zna to i tak zna. taki
    > genialny psychol z nabrzmiałym ego i rozwaloną łechtaczką. ;-))) \

    W końcu Jaśnie Pan Esbek z Bałut to jest ktoś. On był szychą, bo jako
    gość bez wykształcenia zajmował się biciem skazanych. Ty se z niego jaj
    nie rób, bo on jako były pracownik SB ma kontakty i może ci uprzykrzyć
    życie.