  • 11. Data: 2021-07-18 14:15:58
    Temat: Re: Dobranie głowicy termostatycznej do grzejnika
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 13:57:46 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    zadaną to głowica wciska trzpień w zaworze i zamyka przepływ.

    > Działają, ale nie zero-jedynkowo.
    >
    > W tym przypadku okazałeś się kompletnym brakiem wiedzy w tym temacie.
    > Po co? Abyś później znów mnie prześladował i kolejny raz obrażał?
    >
    > Poza tym najbardziej się docenia wiedzę, w której zdobycie, trzeba
    > włożyć jakiś wysiłek. Kiedy dostawałeś ode mnie moją wiedzę na tacy to
    > nie umiałeś tego docenić, a jeszcze wyśmiewałeś pisząc bzdury, uważając
    > się za mądrzejszego, jak byś pozjadał wszystkie rozumy świata.
    >
    > Jeżeli jesteś zainteresowany taką wiedzą to podstaw automatyki i
    > regulacji uczą w 5-letnim technikum o kierunkach: Automatyka, Robotyka,
> [...]
    Zajebałes debilku z tym nie zero-jedynkowy działaniem automatycznych zaworów
    grzejnikach jak chory w kubel. Teraz już pewne że nie potrafiłes podłączyć zaworu
    elektromagnetycznego przed licznikiem w studzience. Twoja wiedza bez internetu to jak
    kury szczać prowadzać.

  • 12. Data: 2021-07-18 14:29:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    elektromagnetycznego przed licznikiem w studzience. Twoja wiedza bez internetu to jak

    Tak, tak, były ubeku.

  • 13. Data: 2021-07-18 14:30:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 14:29:11 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    elektromagnetycznego przed licznikiem w studzience. Twoja wiedza bez internetu to jak
    Ziewww debilu.

  • 14. Data: 2021-07-18 15:32:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 13:57:46 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > Wl.

    > Działają, ale nie zero-jedynkowo.

    A jak?

    > Jeżeli jesteś zainteresowany taką wiedzą to podstaw automatyki i
    > regulacji uczą w 5-letnim technikum o kierunkach: Automatyka, Robotyka,
    > Mechatronika.
    Mury technikum dawno temu opuściłem i naturalnym jest że czegoś nie zapamiętałem.

    Ale liczę że dasz radę wygooglac i tu napisaszesz jak takie ustrojstwo za 2-3 dychy
    działa. Nr norm nie podawaj, gadżet za dwie dychy norm nie potrzebuje

  • 15. Data: 2021-07-18 17:12:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Normalnie, w pojemniku głowicy termostatycznej rozszerza się gaz, wosk czy inny
    czynnik i naciskając na iglicę zmniejsza przepływ na
    zaworze. Po ochłodzeniu odwrotnie.

    -----

  • 16. Data: 2021-07-18 18:43:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-18 o 15:32, Kris pisze:
    > Mury technikum dawno temu opuściłem i naturalnym jest że czegoś nie zapamiętałem.

    Masz rację. W tej sytuacji takie braki są czymś naturalnym.

    Zdecydowanie lepiej było technikum ukończyć.

    > Ale liczę że dasz radę wygooglac i tu napisaszesz jak takie ustrojstwo za 2-3 dychy
    działa. Nr norm nie podawaj, gadżet za dwie dychy norm nie potrzebuje

    A co? Internet odcięli? Czy Google zbanowało?

  • 17. Data: 2021-07-18 18:54:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 17:12:38 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Normalnie, w pojemniku głowicy termostatycznej rozszerza się gaz, wosk czy inny
    czynnik i naciskając na iglicę zmniejsza przepływ na
    > zaworze. Po ochłodzeniu odwrotnie.
    >

    > -----
    Nieprawda. Nie napiszę jak działa żeby ten głupi chuj uzyszkodnik się nie dowiedział.

  • 18. Data: 2021-07-18 19:44:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    czynnik i naciskając na iglicę zmniejsza przepływ na

    > Nieprawda. Nie napiszę jak działa żeby ten głupi chuj uzyszkodnik się nie
    dowiedział.

    Panie Zenku, proszę napisać jak?

    Jak Was uczono znęcania się?

    Panie Zenku, przy okazji chciałbym Pana poinformować, że ten głupi chuj
    uzyszkodnik nie dochodzi się o to jak działa głowica zaworu
    termostatycznego, bo Panowie Kris oraz ąćęłńóśźż poprawnie opisali tę
    zasadę. Jednak Pan Kris błędnie określił rodzaj występującej w takim
    zaworze regulacji jako zero-jedynkową. Chciałbym jeszcze nadmienić, że
    regulacja zero-jedynkowa to jest pojecie żargonowe, ale  jednak
    kolokwialne, a fachowcy - automatycy tacy jak ten głupi chuj
    uzyszkodnik, używają nieco innej terminologii na tego typu rodzaj
    regulacji i nazywają to regulacją dyskretną.

    Nie czepiając się nazewnictwa: regulacja zero-jedynkowa czy też
    regulacja dyskretna to głowica zaworu termostatycznego de facto nie jest
    regulatorem dyskretnym, żargonowo nazywanym zero-jedynkowym.

    P.S. Widzę, że Pan Kris póki co milczy. Chyba ostro przeszukuje zasoby
    internetu w celu odnalezienia wiedzy, którą mógł zdobyć, gdyby nie
    "opuszczał murów technikum" :)

  • 19. Data: 2021-07-18 19:53:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 19:44:59 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    >

    > P.S. Widzę, że Pan Kris póki co milczy. Chyba ostro przeszukuje zasoby
    > internetu w celu odnalezienia wiedzy, którą mógł zdobyć, gdyby nie
    Pierdol się na koszt państwa. Głupi zyjesz i głupi umrzesz. Nie będziesz wiedział jak
    działa taka głowica, nawet jak bym ci napisał to i tak nie zrozumiesz. Jedyna nauka
    jaka otrzymałeś to używanie właściwego zwrotu odnosząc się do Krisa i mnie. Dla
    ciebie my jesteśmy panami i niech tak zostanie wieśniaku.

  • 20. Data: 2021-07-18 22:27:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    czynnik i naciskając na iglicę zmniejsza przepływ na

    > Pierdol się na koszt państwa.

    Póki co robię to jeszcze na własny koszt i w przeciwieństwie do Pana,
    jeszcze mogę i mam z kim. Choć na tę czynność znam mniej wulgarne
    określenia.

    Dlaczego Pan, Panie Zenku jest taki grubiański? Czy tak Pana uczono w
    UB? Czy Pan jednak to wyniósł z rodzinnego domu? Mamusia tak do Pana
    mówiła, kiedy Pan jako dziecko wołał papu...? A może tatuś tak do Pana
    się odzywał, kiedy Pan domagał się słodyczy? Słów proszę i dziękuję to
    zapewne Pana nie nauczono w rodzinnym domu.

    > Głupi zyjesz i głupi umrzesz.

    Co racja to racja. Człowiek uczy się przez całe życie. Nawet tego, że z
    takimi jak Pan nie warto tracić czasu, bo tylko można się jak Pan
    zezwierzęcić. Pan jak widać już jest na etapie mocnego uwsteczniania na
    skutek demencji. Ciekawe tylko skąd u Pana się wziął taki obsceniczny
    styl bycia?

    Domniemywam po czasie spędzanym przez Pana (dzień i noc) na znęcaniu się
    nad userami grup dyskusyjnych, że nie ma Pan przyjaciół ani znajomych, a
    rodzina też się całkiem od Pana odwróciła.

> [...]
    się do Krisa i mnie. Dla ciebie my jesteśmy panami i niech tak zostanie

    Ja do Pana grzecznie i z szacunkiem, a Pan tak niegrzecznie.

    Dziś mam wyjątkowy dzień dla miernoty, dlatego jak Pan sobie zażyczy to
    nawet będę się zwracał do Pana - Jaśnie Pan. Mam nadzieję, że posiada
    Pan jakiś herb rodowy i tytuł szlachecki?

    Czy to aby nie ten?
    https://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/131457_pi
    es_kogut.jpg

    > wieśniaku.

    Myślę, że to akurat nie jest dla mnie obelgą, bo obecnie mieszkam na wsi
    w domu, który kupiłem i w przeciwieństwie do Pana na który mnie było stać.

    Wybaczy Pan, że nie pochwalę się jak zarobiłem pieniądze na ten dom, bo
    i tak nie uwierzyłby Pan.

    Aby Pana nie urazić i być wobec Pana grzecznym, ośmielam się zapytać:
    jak mam się zwracać do Pana?

    Panie mieszczuchu? Ale to chyba ma zabarwienie pejoratywne, a nie
    chciałbym Pana urazić.

    Może Panie mieszczaninie?

    Czy może lepiej Panie Bałuciarzu.

    Albo może Jaśnie Panie Bałuciarzu czy też Jaśnie Panie z Bałut?