  • 21. Data: 2021-02-18 07:42:38
    Temat: Re: Dom blisko płotu
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.02.2021 o 00:19, Kżyho pisze:

    > To niestety nie działa.
    >
    > Sąsiad się dowiadywał, bo chciał garaż przy granicy z moją działką
    > budować. Nawet jakbym mu podpisał 5 zgód, to nie przejdzie :(
    > Można się jedynie dokleić do istniejącego budynku, ale żeby tak sobie
    > jako pierwszy takowy postawił, to nie.
    >
    > Ponoć nawet jakbyśmy obaj równocześnie chcieli sobie takie garaże każdy
    > po swojej stronie, razem ze sobą "sklejone" wybudować, to też nie.
    > Porąbane to de facto...

    Przepisy dotyczące budowy "w granicy" zmieniły się +- 3 lata temu.
    Można budować w granicy nowy obiekt, pod warunkiem, że pozwala na to
    MPZP lub "dokleić" się do istniejącego.
    Także, uderzajcie z sąsiadem do wójta/burmistrza/... i niech podejmują
    odpowiednie uchwały.
    Tyle, że procedura uchwalenia MPZP trwa w latach.

  • 22. Data: 2021-02-18 16:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Inna sprawa to zgoda sąsiada (na piśmie) jak się zgodzi to Ci nie
    > skoczą.

    Cała sprawa przeciez o to sie opiera.
    Nie wiem czy bedzie robił problemy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 23. Data: 2021-02-18 18:26:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.02.2021 o 16:59, Budzik pisze:

    > Cała sprawa przeciez o to sie opiera.
    > Nie wiem czy bedzie robił problemy.

    To sprawdź, czy jego okna/drzwi były budowane prawidłowo. Będziesz miał
    formę nacisku :] a potem idź po zgodę :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 24. Data: 2021-02-18 20:39:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > To sprawdź, czy jego okna/drzwi były budowane prawidłowo. Będziesz
    > miał formę nacisku :] a potem idź po zgodę :)

    Na razie chce wiedziec jakie ja mam prawa.
    Nie chce kłotni z sasiadem, po prostu chce wiedziec jak wyglada strona
    prawna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 25. Data: 2021-02-18 20:46:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.02.2021 o 20:39, Budzik pisze:

    > Na razie chce wiedziec jakie ja mam prawa.
    > Nie chce kłotni z sasiadem, po prostu chce wiedziec jak wyglada strona
    > prawna.

    Jutro piątek i ci umknie czas na zadzwonienie do UG do działu planowania
    aż na przyszły tydzień a wątek na grupie jest od 2 dni. Masz doskonałą
    szansę dowiedzieć się bezpośrednio u źródła jeszcze w tym tygodniu :)

  • 26. Data: 2021-02-18 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > planowania aż na przyszły tydzień a wątek na grupie jest od 2 dni.
    > Masz doskonałą szansę dowiedzieć się bezpośrednio u źródła jeszcze

    Co nagle... :)
    Dom pewnie kupię w lipcu wiec nie ma pospiechu ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 27. Data: 2021-07-18 11:27:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-02-17 o 18:21, Kris pisze:

    > Zgłoś to jako wiatę na odpady- jest szansa że limity odległości nie będą
    obowiązywać.
    > A najlepiej nie zgłaszaj wcale, jak nie masz upierdliwych sąsiadów to będzie ok.

    Najlepiej to ty nie udzielaj głupich i szkodliwych porad. Poza tym
    czytaj o co pyta pytający, a pytający pytał o przepisy, a nie w jaki
    sposób łamać prawo i umilać życie sąsiadowi.