  • 11. Data: 2022-06-28 01:50:03
    Temat: Re: Fotowoltaica z drugiej strony
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 28 June 2022 at 01:43:16 UTC+2, LordBluzg(R)?? wrote:

    > To jakaś brednia. Jak można mieć straty, skoro instalacje lecą jedna za
    > drugą? Co znaczy "nie było komu instalować"? To jakiś popierdolony plan
    > majo :D...równie dobrze, mógłbym napisać, że ja mam straty bo ktoś nie
    > chce czegoś robić co ja chcę. Same brednie Budziku, przynajmniej logiczne.
    > Ja wiem, że odstajesz często od logiki... ale chyba coś popierdoliłeś :)
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina>>>
    po co się żołądkować
    To był czas pandemii, zarazy, restrykcji i pracowników nie było, bali się pracować
    zespołowo, testy wyrzucały wielu na kwarantanny.
    Dostawy były opóźnione, markety budowlane były zamykane, miasta pustoszaly

    Kto pracował ten pracował a 50% przebywało na kwarantannach albo pracowało tylko z
    domu, aby uniknąc zarażenia podczas dojazdu do pracy

  • 12. Data: 2022-06-28 09:18:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    27 Jun 2022 20:59:57 GMT, Budzik

    > Na razie tłumaczenie jest takie ze to wysoka presja podwykonawców na
    > podnoszenie cen instalacji.
    > Ale ze ceny mieli najwyzsze na rynku to tłumaczenie jest lekko
    > dziecinne.

    Takie tłumaczenie jest zwyczajnie głupie. Podwukonawcy dostawali mało --
    zderzyłem się z podwykonawcą Columbusa, i generalnie pracowali za psie
    pieniądze.

    Zaś ceny Columbus miał absurdalnie wysokie. Żona, jak rozliczała MP3, to
    płakała czasem jak widziała jak ludzi w tyłek ładowali (głównie niestety z
    mniejszym PESELem). Np. instalacja 10kWp za 60 tys. (gdzie ten ich sprzęt
    to w porywach 20 tys. był wart) plus jeszcze kredyt, więc instalacja
    końcowo wyjdzie w okolicach 70 tys. :( Ale to "wina" głównie pazernych
    handlowców, bo to oni przecież w chuja ludzi robili, i to oni te ceny
    robili.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2022-06-28 12:52:06
    Od: M M <m...@g...com>

    wtorek, 28 czerwca 2022 o 09:18:56 UTC+2 Myjk napisał(a):
    > Takie tłumaczenie jest zwyczajnie głupie. Podwukonawcy dostawali mało --
    > zderzyłem się z podwykonawcą Columbusa, i generalnie pracowali za psie
    > pieniądze.

    Jakiś namiar na takiego podwykonawcę, najlepiej w pomorskim?
    Może nie kokosy ale pieniądze nieco lepsze niż psie, jak jest zastój to lepsze jakieś
    zlecenie niż żadne.
    Dachówka ceramiczna, do zrobienia konstrukcja, montaż paneli które już posiadam (31 *
    380 Wp), podłączenie do istniejącej rozdzielnicy DC, papierologia ppoż powyżej 6,5
    kW.
    Cała reszta już jest - rozbudowa działającej instalacji, już przygotowanej pod
    rozbudowę (8 paneli, 2 falowniki, kompletne zabezpieczenia).
    Dotacja podobno tuż tuż (wniosek MP3 z jesieni 2021, kilka dni temu zarekomendowany
    do dofinansowania).

  • 14. Data: 2022-06-29 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ?? m...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Budziku, przynajmniej logiczne. Ja wiem, że odstajesz często od
    > logiki... ale chyba coś popierdoliłeś :)

    Naprawde nie zrozumiałes co oznacza w mojje wypowiedzi fragment "nie
    było komu instalowac"? Z kontekstu nie wyłapałes?
    No to sparafrazuje:
    - nie mieli problemu z iloscia klientĂłw
    - twierdza iz mieli problem z rentownoscia instalacji wynikajace z duza
    presja kosztowa od podwykonawcĂłw.
    - znajac ich ceny, na logike ja wiem ze mieli zbyt wysokie koszty
    własne (handlowcy, managerowie, prezesi etc)

    Ale dziekuje ci za to merytoryczne podsumowanie mojej osoby :)
    Naprawde nie spotkałes sie nigdy z firma ktroa majac duze obroty ma
    jednoczesnie strate bo zle kalkuluje koszty, bo przeinwestowuje etc a
    potem sciemnia zle opisujac powody tej staty? Przeciez ludzie w takich
    firmach kłamia bo walcza o własne stolki, o renome firmy, o
    zainteresowanie udziałowców etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 15. Data: 2022-06-29 23:54:39
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.06.2022 o 12:59, Budzik pisze:

> [...]
    > potem sciemnia zle opisujac powody tej staty? Przeciez ludzie w takich
    > firmach kłamia bo walcza o własne stolki, o renome firmy, o

    A to chuj im w plecy, skoro nie umieją w handel i zarządzanie :]

    Niech się palą :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>