  • 41. Data: 2016-07-21 17:16:12
    Temat: Re: Fundamenty, a wielkosc budynku
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lipca 2016 13:19:57 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Poza tym do kredytu chyba trzeba mieć rachunki. Ja nie wiem, nie wnikam, bo
    > bez kredytu buduję.

    W PKO rachunków nie wołali. Co jakiś czas rzeczoznawca wpadał obejrzeć gdzie się kasa
    podziała.

    --
    bajcik

  • 42. Data: 2016-07-21 17:24:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I to jest zle ze nie ma w dzienniku budowy kto prace wykonywal. To ze kierownik
    odpowiada to norma bo musi byc ktos kto odpowiada.

  • 43. Data: 2016-07-22 11:23:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Jul 2016 01:44:02 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > A po kiego komu faktury na mury itp?

    Tym bardziej nie wiem po co używać kwot netto.

    --
    Marek

  • 44. Data: 2016-07-22 13:13:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lipca 2016 11:23:58 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Tym bardziej nie wiem po co używać kwot netto.
    A no właśnie.

  • 45. Data: 2016-07-23 07:44:31
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 22 lipca 2016 11:23:58 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Tym bardziej nie wiem po co używać kwot netto.

    no po to zeby nie płacic vatu. Chcesz mury? Cena netto. Chcesz mury i papier -brutto.

    b.

  • 46. Data: 2016-07-24 21:36:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Jul 2016 22:44:31 -0700 (PDT), Budyń<b...@r...pl>
    wrote:
    > no po to zeby nie płacic vatu. Chcesz mury? Cena netto. Chcesz mury
    > papier -brutto.

    To jakIeś "nowe" pojęcie terminu "netto".

    --
    Marek

  • 47. Data: 2016-07-24 22:21:32
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 21:36:44 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > To jakIeś "nowe" pojęcie terminu "netto".

    a jak to mozna inaczej rozumiec?

    b.

  • 48. Data: 2016-07-24 22:32:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 21:36:44 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > To jakIeś "nowe" pojęcie terminu "netto".
    Stare ja wungiel?

  • 49. Data: 2016-07-24 22:34:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lipca 2016 14:46:02 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ale tez m.in. po to zeby konkurowac zdrowo na rynku. Taki, co podatku nie placi
    > moze zaoferowac tansza usluge i psuje rynek tym uczciwym.
    Przypomnisz ile fucktur wziąłeś na budowę domu czy grzebiemy archiwum?

  • 50. Data: 2016-07-24 23:05:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 22:34:22 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

    mozna to potraktowac inaczej - ile kosztuje gwarancja? Jesli sprzedawca opusci mi 23%
    a ja zrzekne sie gwarancji to jest to chyba dosc uczciwy biznes (miedzy nami -
    kwestie podaktowo-prawną pomijam).
    Zatem moge miec drozszy towar z gwarancją lub tanszy bez niej - nie wiem czy to
    bardzo zakłóca konkurencje wsrod przedsiebiorców.

    b.