  • 51. Data: 2013-04-07 11:50:04
    Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
    Od: outside <s...@g...com>

    On 7 Kwi, 11:39, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Dlaczego czepiasz się chorych i starych ludzi? - czep się koncernów
    > farmaceutycznych, które zamiast produkować tanie i skuteczne leki,
    > sprzedają drogie przedłużacze cierpień, zabijając (tak!) każdego, kto
    > wymyśli TANI SKUTECZNY lek...
    > --
    > XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

    To skocz z mostu bo uświadom to sobie że jedziesz na lekach, które
    przedłużyły ci życie, gdyż dawno być kipneła. Staruchy jak Chiron
    zwalaczają medycynę, a następnie okupują przychodnie, to niech
    staruchy przestaną być takie niekonsekwentne.

  • 52. Data: 2013-04-07 11:50:34
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...

    >Tak widzę doskonale brak psychotropów.
    OK- glob, skoro Ci się skończyły psychotropy i nie masz kasy na wykupienie-
    to mieszkam blisko- moge Cię wspomóc. Mam nadzieję, ze to nie jest jakaś
    kwota, która by mnie mogłą zrujnować. Spotkajmy się w Rzgowie przed apteką
    całodobową- to Ci je wykupię.
    --
    Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    --

    Chiron

  • 53. Data: 2013-04-07 11:51:47
    Od: outside <s...@g...com>

    On 7 Kwi, 11:42, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > E tam zły - ot, biedny, coś go (nie wiem - ktoś ważny, oczekiwania,
    > mozliwości życiowe, zdrowie) zawiodło tak bardzo, że chce tylko podgryzać.
    > Ale to tez tylko ze strachu, że ktoś mógłby JEDNAK być dobry i wtedy trzeba
    > przyjąć do wiadomosci własne klęski jako własne winy...

    > J.w.
    > --
    > XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

    To straszne biedny glob nie ma paranoi spiskowej, jak on sobie bez
    spisków poradzi, bezbronny a tu wokoło tylko wrogowie, to cud że
    przeżył.

  • 54. Data: 2013-04-07 12:00:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 11:32:33 +0200 osobnik zwany Chiron
    napisał:

    > Ixi- jemu chodzi wyłącznie o dowalenie Tobie czy mnie- ewentualnie
    > innemu swojemu "wrogowi".

    biedaku, każda dyskusja z jedynie słusznymi Twoimi pogladami przyjmujesz
    jako atak? To ja Ci serdecznie współczuję. Musisz być bardzo zgorzkniały

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2013-04-07 12:00:20
    Od: glob <r...@g...com>

    On 7 Kwi, 11:50, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
    > całodobową- to Ci je wykupię.
    > --
    > Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

    Tobie by napewno pomogły, wiesz jak choremu psu podasz psychotropy, bo
    wszystkiego się boi i ogon skulony pod nogi chowa, to po pigułce kita
    mu się podnosi i pysk uśmiecha, to sygnał że znikneli wrogowie.

  • 56. Data: 2013-04-07 12:14:31
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    > biedaku, każda dyskusja z jedynie słusznymi Twoimi pogladami przyjmujesz
    > jako atak? To ja Ci serdecznie współczuję. Musisz być bardzo zgorzkniały

    Dzięki- Twoje współczucuie jest dla mnie bardzo pokrzepiające. No kurde- nie
    wiedzioałęm wprost, że jeszcze są tak empatyczni ludzie na tym łez padole.
    Przywracasz mi wiaręw człowieka normalnie.
    :P

    --

    Chiron

  • 57. Data: 2013-04-07 13:54:24
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Głupota polegana na tym że teoriami spiskowymi rzeczywistość się widzi
    > bo brak wiedzy aby świat racjonalnie tłumaczyć i wszystko jest wrogie,
    > zagrażające.

    Hejka. Nie wiem, czy to chodzi o głupotę, czy o osobniczą skłonność do
    nieracjonalnego podejścia do otaczającej rzeczywistości.
    Niby dlaczego mam wierzyć w to, co mówi jakiś Mike Adams?
    Dlaczego wyniki badań nad GMO polskich i europejskich instytutów
    naukowych budzą wątpliwości?
    Może (a czemu nie?) spożywanie przez ludzi GMO będzie prowadzić do
    inaktywacji miR-103 i 107, co będzie przełomem w walce z cukrzycą i
    otyłością?
    Kiedyś w tym kraju ludzie bronili się przed elektryfikacją zrywając
    przewody i przewracając słupy, przed melioracją rzucając się pod spychacze a
    ich potomkowie taraz bronią się przed GMO.
    Jest coraz wiecej sklepów z ekologiczną (organic) żywnością i każdy
    może, za oczywiście dużo większą cenę, w nich robić zakupy. Nikt nie zmusza
    do jedzenia trucizny. ;-)
    Pozdrawiam bezlękowo Ja...cki
    PS Postępu nie da się zatrzymać a lepsze jest wrogiem dobrego.

  • 58. Data: 2013-04-07 13:58:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 11:49:12 +0200, Stefan napisał(a):

    > Widzę że sprawę znasz z autopsji, czyżby rodzinne?
    > pozdr
    > Stefan

    Nie, nie mamy w rodzinie trzecich uszu ani nie spodziewamy się widzieć w
    podczerwieni.

  • 59. Data: 2013-04-07 14:01:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 02:44:41 -0700 (PDT), outside napisał(a):

    > Tak widzę doskonale brak psychotropów.

    No to leć po receptę 333-)

  • 60. Data: 2013-04-07 14:04:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 13:54:24 +0200, Dirko napisał(a):

    > Jest coraz wiecej sklepów z ekologiczną (organic) żywnością i każdy
    > może, za oczywiście dużo większą cenę, w nich robić zakupy.

    Ty naprawdę wierzysz że tam sprzedają eko?
    No większej ludzkiej naiwnosci trudno szukać...