  • 1. Data: 2021-10-12 08:32:45
    Temat: Gruszki chińskie
    Od: trybun <C...@j...cb>

    Kiedy zbierać? Już po przymrozkach a one nadal wiszą na drzewia i twarde
    jak kamień.

  • 2. Data: 2021-10-18 12:22:29
    Temat: Re: Gruszki chińskie
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 08:32, trybun pisze:

    > Kiedy zbierać? Już po przymrozkach a one nadal wiszą na drzewia i twarde
    > jak kamień.

    Twarde, ale soczyste i najprawdopodobniej gotowe do jedzenia.
    Mogą też poleżeć w domu.

    Krycha.
    --
    ,,Między duchem a materią pośredniczy matematyka." -- Hugo Steinhaus

  • 3. Data: 2021-10-19 12:27:52
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 18.10.2021 o 12:22, Krycha pisze:

    > Twarde, ale soczyste i najprawdopodobniej gotowe do jedzenia.
    > Mogą też poleżeć w domu.
    >
    > Krycha.

    Soczyste i słodkie są, ale ja liczyłem na jakiś aromat którego jeszcze
    nie osiągnęły.

  • 4. Data: 2021-10-19 21:07:18
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 19.10.2021 o 12:27, trybun pisze:

    > Soczyste i słodkie są, ale ja liczyłem na jakiś aromat którego jeszcze
    > nie osiągnęły.

    Podejrzewam, na podstawie doświadczenia, że już nie osiągną. :-)

    Krycha.
    --
    ,,Między duchem a materią pośredniczy matematyka." -- Hugo Steinhaus

  • 5. Data: 2021-10-21 08:51:01
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 19.10.2021 o 21:07, Krycha pisze:

    > Podejrzewam, na podstawie doświadczenia, że już nie osiągną. :-)
    >
    > Krycha.

    I to raczej pewne. Kupilem na próbę w sklepie chińska gruszkę innej
    odmiany, choć kolor i kształt inny to smak taki sam, próżno szukać w nim
    aromatu naszych gruszek.

    Jednym słowem, trzeba zebrać bo chyba i tak już nic nie osiągną wisząc
    na drzewie.