    From: arturs <n...@m...mnie.tu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Jaki odkurzacz do mieszkania..
    Date: Tue, 01 May 2012 17:27:32 +0200

    Witam..
    w archiwum nie ma za bardzo aktualnego tematu na temat odkurzacza..
    Nie interesują mnie jakieś rainbowy za parę tysięcy..
    szukam zwykłego odkurzacza do mieszkania, jest też pies (labrador) więc
    trochę kłaków jest, nie ma za to dywanów, chodników itp. żona ma alergię
    na pyłki ale nie na kurz więc nie musi to być jakiś "antyalergiczny" ale
    jak będzie miał jakiś filtr przyzwoity to się nie obrażę ;).. Acha -
    mieszkanie około 55m2 więc nie musi być jakieś wielki.. Przeczytałem
    trochę po sieci ale nie mam w sumie zdania na temat workowy/bez
    workowy/wodny itp.
    Co kupić - tak żeby kieszeni nie urwało (do 800 no może 1000 zł) i żeby
    parę latek podziałało..
    Pozdrawiam..