eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domKlejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy? › Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Subject: Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej
    klejącej warstwy?
    Date: Sun, 5 Sep 2021 15:49:15 +0200

    Witajcie,

    Swego czasu kupiłem w sklepie AGD drewniany blok noży Fiskars (nie
    pamiętam modelu, nie ma go już w ofercie a na bloku nie pisze jaki to
    model). Niby dobra firma. Niestety zarówno te używane jak te w ogóle
    nieużywane, które tylko leżały w bloku (te są najgorsze) kleją się te
    czarne rączki do ręki i wszystkiego innego jakby były całe w cukrze i
    tłuszczu upaprane. Mycie nic nie daje. Przecierasz szmatką i rączka jest
    cała oblepiona włoskami ze szmatki. Potworne obrzydzenie jak masz to
    wziąć do ręki. Kurde.. niby Fiskars... a taki syf w ręce...
    Zacząłem tą rączkę paznokciem badać i zdrapuje się warstwa wierzchnia i
    roluje w jasne kulki klejące się jak gile z nosa. Parę razy
    przeciągnąłem i cała rączka oblepiona w klejących kulkach. Czyli jest to
    coś naniesione na uchwyt. Pod spodem jednak jest taki twardszy czarny
    plastik i nie czuć na nim że się klei.

    Ale jak zedrzeć w miarę sprawnie te rozsmarowane i klejące się do
    wszystkiego "gile z nosa" aby została ta nieklejąca się część? Ktoś miał
    podobny problem? Aceton boje się że ruszy też to pod spodem.

    Jak się nie da i tylko do wyrzucenia, to jakie noże innej firmy
    polecacie które po czasie nie robią się obrzydliwe w dotyku?

    pozdrawiam.

    --
    Irokez