  • 1. Data: 2022-08-06 22:03:22
    Temat: Kostka brukowa - producent
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Czy są jakieś istotne różnice w jakości/trwałości kostki brukowej
    różnych producentów? Mam na myśli największych producentów, jak Libet,
    BRUK, Polbruk, czy Bruk-Bet. Mam obecnie kostki Libet (podobno lider
    branży) i nie widzę jakichś szczególnych zalet, chociaż muszę
    stwierdzić, że mimo lat nic nie pęka. Teraz chcę dokupić, ale wzór, jaki
    mi pasuje produkuje tylko BRUK i Polbruk.
    Czy macie jakieś doświadczenia z wyrobami od tych producentów?
    Jacek

  • 2. Data: 2022-08-06 22:12:00
    Temat: Re: Kostka brukowa - producent
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 6 August 2022 at 22:03:24 UTC+2, Jacek wrote:

    Miasta kupowaly kostkę na główne place i się po roku rozkruszyła

    Nie kupuje się kostki bo to żużel z elektrowni i zawiera promieniotwórczy węgiel

    Wszystko musi byc wypalane, albo naturalne

    Jak remontują drogę to kupić za frico kostke granitową albo cegłę klinkierową
    albo kamień, ale nigdy kostki, bo to toksyczny produkt i woda wypłukuje syfy do
    gruntu
    na 100 lat

    Po co życ w syfie i mieć kontakt z syfem

  • 3. Data: 2022-08-07 10:37:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 06.08.2022 o 22:03, Jacek pisze:
> [...]
    > mi pasuje produkuje tylko BRUK i Polbruk.
    > Czy macie jakieś doświadczenia z wyrobami od tych producentów?

    Na YT są filmy firm, które kładą kistki zawodowo. Niektórzy ciekawie
    opowiadają i czasem porównują różnych producentów. Polecam obejrzeć.

    --
    MN

  • 4. Data: 2022-08-07 15:45:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 6 sierpnia 2022 o 22:12:02 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    gruntu
    > na 100 lat
    >
    > Po co życ w syfie i mieć kontakt z syfem
    Widać że mleko z ołowianej butelki piłeś.

  • 5. Data: 2022-08-07 17:36:30
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 7 August 2022 at 15:45:12 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]

    lepsza ołowiana niż obesrana