  • 11. Data: 2013-01-29 15:02:21
    Temat: Re: Kwestie zameldowania - bo niby bezdomny jestem
    Od: cte <c...@o...eu.com>

    W dniu 2013-01-29 13:49, Ergie pisze:

    > Gdzie się mieszka na stałe -

    No właśnie - a nie wolno przecież mieszkać (na stałe też) w nie
    odebranym budynku?

    Ja też bym się chętnie zameldował na działce. Tym bardziej, że mam
    zamiar w końcu (za kilka miesięcy) tam zamieszkać.

  • 12. Data: 2013-01-29 15:11:07
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "cte" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No właśnie - a nie wolno przecież mieszkać (na stałe też) w nie odebranym
    > budynku?

    Ale wolno w namiocie na własnej działce. Albo w kartonie. Ergo zameldować
    się możesz nawet tam gdzie nie ma domu, albo dom jest dopiero w budowie, bo
    meldujesz się na _działce_ a nie w domu. Numer administracyjny dostajesz dla
    działki niezależnie od tego czy coś na niej stoi czy nie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2013-01-29 15:12:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 15:02:21 UTC+1 użytkownik cte napisał:
    > No w�a�nie - a nie wolno przecie� mieszka� (na sta�e te�) w nie
    >
    > odebranym budynku?
    Ale juz w przyczepie kempingowej obok tego budynku na tej samej działce już nie ma
    przeciwskazań żebys mieszkał. albo w namiocie na trawniku przed nieodebranym
    budynkiem;)

    > Ja te� bym si� ch�tnie zameldowa� na dzia�ce. Tym bardziej, �e mam
    >
    > zamiar w ko�cu (za kilka miesi�cy) tam zamieszka�.
    To sie melduj.

  • 14. Data: 2013-01-29 15:24:42
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > bo meldujesz się na _działce_ a nie w domu. Numer administracyjny
    > dostajesz dla działki niezależnie od tego czy coś na niej stoi czy nie.

    Opiekuńczy urzędnik dba o moje zdrowie aby mi przypadkiem na głowę cegła nie
    spadła albo żebym nie spadł ze schodów bez barierek i dlatego wymyślił
    odbiory domów. Ten sam urzędnik ma w głębokiej dupie że marznę bezdomny w
    kartonie albo pod namiotem i w zimie albo zamarznę na śmierć albo co
    najmniej nabawię się odmrożeń, ciężkiego zapaleniau płuc i czego tam jeszcze
    co też przyczyni się do szybkszego zgonu.

    Jebać urzędników. Na drzewo z nimi i kopnąc w stołek.

  • 15. Data: 2013-01-29 15:59:08
    Od: p...@t...pl

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 15:24:42 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    >
    > co też przyczyni się do szybkszego zgonu.
    >

    > Jebać urzędników. Na drzewo z nimi i kopnąc w stołek.

    Dodam że ten sam urzędnik może wymeldować kogoś administracyjnie z adresu i jedynie
    wysłać o tym informację na tenże adres, pomimo że ma również podany telefon do
    zainteresowanego w dostępnych dokumentach. A zameldowanie na gołej ziemi nie jest
    niestety wszędzie możliwe. Jestem ciekaw co się dzieje z pojazdem i jego dowodem
    rejestracyjnym gdy właściciel traci lokum i jest nagle bezdomnym człowiekiem, choćby
    tylko fikcyjnie. W ogóle rodzi się teraz pytanie jak zarejestrować pojazd bez
    zameldowania? :)

  • 16. Data: 2013-01-29 16:05:27
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > W ogóle rodzi się teraz pytanie jak zarejestrować pojazd bez zameldowania?
    > :)

    Kilka lat temu (a może już 10) głośna była sprawa bezdomnego któremu bank
    odmówił założenia konta bo ten nie miał miejsca zameldowania - sprawa
    dotarła aż do TK i bezdomny wygrał. Przypuszczam, że auto zarejestrować też
    by mógł skoro TK uznał, że można być bezdomnym i w żaden sposób nie
    ogranicza to innych praw.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 17. Data: 2013-01-29 16:33:05
    Od: p...@t...pl

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 16:05:27 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    >
    > dotarła aż do TK i bezdomny wygrał. Przypuszczam, że auto zarejestrować też
    >
    > by mógł skoro TK uznał, że można być bezdomnym i w żaden sposób nie

    To mi od razu przypomina akcję z rejestracją samochodu mojego syna i praktycznie
    wymogiem wyrobienia NIP-u, popartego szantażem, gdy młody nie prowadził żadnej
    działalności. Był jedynie studentem :). NIP, rejestracja pojazdu, konto w banku....
    podejrzewam, że na każdym kroku byłyby kłopoty.

  • 18. Data: 2013-01-29 18:10:32
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > 3. Podobno po 30 dniach dowód traci ważność - wymieniać już na taki bez
    > zameldowania???

    Mam kolegę który sprzedał dom, wyjechał na jakiś czas do niemiec potem
    wrócił. nie wiem jak to załatwił, ale ma polski dowód osobisty bez
    adresu zameldowania, poczta na skrzynkę pocztową. raz w tygodniu sam
    sobie odbiera. ma też jakieś xsero ustawy dotyczącej braku konieczności
    zameldowania, bo bez adresu nie chcieli mu czegoś tam w Playgsm załatwić
    - ale w końcu wygrał.

    ToMasz

  • 19. Data: 2013-01-30 10:00:13
    Od: <news>

    Użytkownik "Ergie" napisał:
    > Nie urzędnik a ustawodawca. Urzędnicy nie stanowią
    > prawa tylko je egzekwują.

    Naiwny jesteś:)
    To dlaczego nie egzekwują nielegalnego mieszkania bezdomnych i ni przenoszą
    ich do lokali?
    Dlaczego nie egzekwują bezpłatnej gwarantowanej konstytucja i świadczonej
    bezpłatnie przez państwo opieki zdrowotnej, edukacji i wielu innych?

  • 20. Data: 2013-01-30 13:05:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-29 11:01, Ergie pisze:

    >Zameldować możesz się gdziekolwiek nawet na pustej
    > działce, lub w domu w budowie. Mieszkać Ci tam formalnie nie wolno,

    Dlaczego nie mogę tam mieszkać?
    Czy bezdomny też ma zakaz mieszkania w kartonie, pod mostem, czy w
    jakimś pustostanie?

    Dorosły jestem przecież. Czy urzędnik uważa, że dla mojego dobra lepiej
    umrzeć na mrozie niż zamieszkać w niedokończonym budynku?

    --
    MN