  • 1. Data: 2010-05-10 07:11:04
    Temat: Linia zabudowy
    Od: "Łukasz" <s...@g...pl>

    Witam,

    Dostalem warunki zabudowy w ktorych mam okreslana linie zabudowy 20m - 40 m.
    I teraz zastanawia mnie wlasciwa interpretacja tego zapisu, z pewnoscia
    podjade do gminy z tym pytaniem, ale moze juz teraz ktos moze mi pomoc..
    Chodzi tutaj ze planowany budynek musi sie zawierac w granicach 20m - 40m od
    drogi, czy tez moze front tego budynku musi stanac w tym obszarze?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2010-05-10 09:56:29
    Temat: Re: Linia zabudowy
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Lukasz" <s...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Chodzi tutaj ze planowany budynek musi sie zawierac w granicach 20m - 40m od
    > drogi, czy tez moze front tego budynku musi stanac w tym obszarze?

    Linia frontowa

  • 3. Data: 2010-05-10 20:25:58
    Od: "Gosia" <m...@p...onet.pl>

    Front musi stać za tą linią.
    Gosia

  • 4. Data: 2010-05-10 21:09:21
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Gosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Front musi stać za tą linią.

    A nie do konca -zależy co tam pisze - jesli jest obowiązująca linia zabudowy
    to front ma stac na niej, a jak nieprzekraczalna to ... wiadomo :-)

    b.

  • 5. Data: 2010-05-11 14:26:01
    Od: "Łukasz" <s...@g...pl>

    Dzieki za odpowiedzi.. juz sie mniej wiecej wyjasnilo.. nie jestem pewien w
    prawdzie o co chodzi z ta linia zabudowy 20m - 40m (na tym terenie w takich
    granicach wyznaczaja linie zabudowy?) ale w projekcie zdefiniowano linie
    obowiazujaca na odleglosci mniej wiecej 40m od drogi... wiec ogolnie
    wszystko jest juz teraz jasne.

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 6. Data: 2010-05-28 11:00:23
    Od: Niemand <j...@a...pl>

    Użytkownik ?ukasz napisał:
> [...]
    > granicach wyznaczaja linie zabudowy?) ale w projekcie zdefiniowano linie
    > obowiazujaca na odleglosci mniej wiecej 40m od drogi... wiec ogolnie

    zapomnij o ogólnej jasności, musisz znać te kwestie precyzyjnie, jeżeli
    nie jest to uszczegółowione, to zwróć się do gminy wydającej wz o
    interpretację bądź uszczegółowienie, od czego ma być np liczona ta
    odległość od krawędzi jezdni czy osi jezdni. Chodzi o to abyś nie był
    niemile zaskoczony po latach, po fakcie, przy odbiorze budynku, że jakiś
    inspektor będzie miał bardziej wnikliwy osąd w kwestii.