  • 31. Data: 2021-03-31 02:14:36
    Temat: Re: Mała studnia, fotowoltaika, wiatr
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 31 marca 2021 o 02:00:37 UTC+2 LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    > lepianki. Zaszalałem lekko ale miałem piłkę za 25zł (bo prądu nie ma) i
    > na bogato położyłem nawet kafelki. Nawet zrobiłem sobie lodówkę na
    > piwo...na pilota :D
    > https://youtu.be/AMJBdppw4gA (montaż).
    > Wykonanie:
    > https://youtu.be/VKx8RmUoLpU
    >
    > Lubie wnosić kaganek oświaty, który pomaga a nie uzależnia i
    > przynajmniej mam jakiś poligon na własne, często dziwaczne projekty.
    > Jakoś nie potrafię się "zestarzeć" ani umysłowo ani fizycznie i raczej
    > nie mam problemu z nudą, byle zdrowie dopisało
    Umyslowo sie nie zestarzejesz. Ty już dobrze wiesz dlaczego.

  • 32. Data: 2021-03-31 02:18:22
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > A nie mówiłem że głupi jesteś?

    Nie przeszkadza mi 0,000001% głupoty :] Każdy popełnia błędy. Nawet nie
    myślę o wygranej nad tobą :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 33. Data: 2021-03-31 02:20:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    [...]

    > Umyslowo sie nie zestarzejesz. Ty już dobrze wiesz dlaczego.

    Nawet nie zamierzam. Patrząc na ciebie, wolę być w sile witalnej 30+ niż
    1 metr przed trumną jak ty :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 34. Data: 2021-03-31 07:10:16
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2021-03-31 o 02:00, LordBluzg(R) pisze:

    lepszy akumulator i pompa zanurzeniowa 600W. Chwila moment i masz pełno wody. Bawiłem
    się w pompki 12V ale czas/wydajność jest bardzo kiepska.

    Aku mam dobry, taki przedłużony nie chce mi sie isc i sprawdzac ile Ah ma. 600W to
    zdaje sie 50A, nie bardzo widze sens puszczania takich prądów po to żeby było
    szybciej. Zjedzenie zgromadzonej energii w 10 min czy w 10 godzin daje z grubsza ten
    sam efekt w postaci zgromadzonej wody. Fizyka zaleca robienie czegoś nieskończenie
    wolno (o ile sie nam nie spieszy).

    Nie jestem za dobry w elektronice, Arduino ogarniam i marzy mi sie system kilku
    pompek załączanych w miarę wychodzenia Słońca zza chmury. Jest moc - pracują
    powiedzmy 4. Znika - kolejno się wyłączają. Wszystko bez akumulatora lub z małym "pro
    forma" służącym nie do magazynowania, a do poprawy histerezy. Bo akumulator uważam za
    najslabszy element działkowych instalacji wodnych. Jest on niepotrzebny w instalacji
    wodnej. Gromadź wode, nie energie. Chetnie o tym pogadam. Problemem jest tu wybranie
    parametru do pomiaru. Silniki nie powinny być szarpane w te i wewte przez wspominaną
    ostrą histerezę. Skłaniam sie ku kołu zamachowemu, które byłoby akumulatorem i
    którego bieżące obroty dawało by się łatwo pomierzyć. Całkowita eliminacja aku. Tu
    jest takie coś:
    https://www.youtube.com/watch?v=4RzDaQD4678

    > Lubie wnosić kaganek oświaty, który pomaga a nie uzależnia i przynajmniej mam jakiś
    poligon na własne, często dziwaczne projekty.

    Doskonale to rozumiem. Mam pare nierozwiązanych projektów i jeden podsuwam: linka
    prowadząca psa na 200 metrach (takie kółko na drucie, jakby naziemna kolejka linowa),
    ale z zakrętem? Ale chłop by się ucieszył

    pozdr serd
    --
    A S

  • 35. Data: 2021-03-31 08:43:23
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-03-30 o 14:39, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    /.../
    > Mówił ci już uzyszkodnik że debil debil jesteś? Z jednej strony mnie nienawidzisz
    bo prawdę o tobie napisałem. Z drugiej poświęcasz mi wiele czasu. Poświęciłem ci
    cztery zdania, jak na takie gówno jak ty o cztery za dużo.

    Brawo zenusiu! brawo! ;-)))

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!

  • 36. Data: 2021-03-31 21:19:48
    Temat: ARe: Mała studnia, fotowoltaika, wiatr
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 30 marca 2021 o 15:20:59 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > Nie. Nikt mi nic takiego nigdy nie mówił, ale jakiś były UB-ek z
    > Bałuciarz na grupach dyskusyjnych ciągle wypisuje takie inwektywy pod
    > moim adresem i powtarza jak mantrę. Tyle, że on do wszystkich tak samo
    > pisze, dlatego nie można go traktować jako osoby normalnej.
    > Co zaś twojej wypowiedzi to dziękuję ci, że się ze mną zgadzasz.
    >

    > P.S.
    >
    > W niedzielę proponuję, abyś się udał do kościoła i pomodlił o zdrowe
    > kolana. Nie proś o uleczenie swojej głowy, bo tu już żaden cud ci nie
    > pomoże.
    Po co polecasz mi terapię która tobie nie pomogła a zaszkodziła?

  • 37. Data: 2021-03-31 21:22:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 31 marca 2021 o 02:21:37 UTC+2 LordBluzg(R) napisał(a):
    > [...]
    > >
    > Nawet nie zamierzam. Patrząc na ciebie, wolę być w sile witalnej 30+ niż
    > 1 metr przed trumną jak ty :D
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > NASZE KŁAMSTWA SĄ PRAWDĄ
    Na pogrzebach młodszych od ciebie ludzie na cmentarzach się przeziębiali.

  • 38. Data: 2021-04-03 21:19:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.03.2021 o 07:10, A S pisze:

> [...]
    > zamachowemu, które byłoby akumulatorem i którego bieżące obroty dawało
    > by się łatwo pomierzyć. Całkowita eliminacja aku. Tu jest takie coś:

    Całkiem proste rozwiązanie i nie widzę tutaj żadnych problemów, żeby
    pompki pracowały "nie szarpiąc" obecnie w Twoim sterowniku od paneli,
    masz ustawienie napięcia wyłączenia i można z tego skorzystać i ustawić
    wysoki próg. W przypadku braku słońca, napięcie szybko spadnie i pompki
    się wyłączą. Akumulator bym pozostawił bo będzie buforem, żeby nie
    szarpało. Wyłączanie/włączanie poszczególnych pompek też nie stanowi
    żadnego problemu i można to zrealizować przy pomocy prostej elektroniki.

    > Doskonale to rozumiem. Mam pare nierozwiązanych projektów i jeden
    > podsuwam: linka prowadząca psa na 200 metrach (takie kółko na drucie,
    > jakby naziemna kolejka linowa), ale z zakrętem? Ale chłop by się ucieszył

    Jestem wrogiem psa na uwięzi :/ Żadnych łańcuchów, linek, ewentualnie
    kojec. Dla mojego psa ogrodziłem w sumie całą działkę bo dotąd nie było
    mi potrzebne ogrodzenie.
    Najpierw mu zrobiłem kojec 5m x 7m ale był smutny. Nawet specjalną budę
    dostał z otwieranym dachem. Zdecydowałem że rozbieram kojec i robię całe
    ogrodzenie.
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/b5f888ae3bd42a38 (jeszcze w kojcu).

    Teraz też siedzi sobie sam w budzie, kiedy ja coś robię ale wygląda na
    bardziej szczęśliwego :)

    Co do pomysłu to masz takie rozwiązanie w kolejce linowej czy zasada
    linki od flagi na maszcie. Stosujesz koła na zakręcie. Gdzieś takie coś
    widziałem a pies przeciąga całą linkę.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 39. Data: 2021-04-06 00:58:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.04.2021 o 21:19, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/b5f888ae3bd42a38 (jeszcze w kojcu).
    >
    > Teraz też siedzi sobie sam w budzie, kiedy ja coś robię ale wygląda na

    https://www.fotosik.pl/zdjecie/f1d7ca48a455f533 Ma własny panel solarny
    i słucha radia, ładowanego z panelu :) w tle zdemontowany kojec jako
    część ogrodzenia działki (rok 2020).

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 40. Data: 2021-04-06 09:40:55
    Od: collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 6.04.2021 o 00:58, LordBluzg(R) napisał:

    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/f1d7ca48a455f533 Ma własny panel solarny
    > i słucha radia, ładowanego z panelu :) w tle zdemontowany kojec jako
    > część ogrodzenia działki (rok 2020).

    I własny łańc ma. No, w rzeczy samej - pełnia szczęścia.

    --
    Jak ty mnie zaimponowałeś w tej chwili
    (Siara)