  • 21. Data: 2022-12-06 12:10:11
    Temat: Re: Mocowanie taśmy LED do betonu
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 05.12.2022 11:28, Janusz wrote:
    [...]
    > Będzie trzymał, w końcu do tego jest, tyle że beton nie może być tłusty
    > po np rusztowaniu stalowym, zapylony czy brudny od np błota.
    Właśnie doznałem olśnienia! Przed lepieniem profili beton gruntem trzeba
    posmarować. :-) Najlepiej takim do trudnych powierzchni typu Knauf
    Betonkontakt czy Ceresit CN94. Na szczęście Betonkontaktu trochę mi zostało.

  • 22. Data: 2022-12-06 12:13:40
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 05.12.2022 11:59, Budzik wrote:
    [...]
    > Ja kiedys przykleiłem jakims klejem tytan to sie gówno odkleiło, wtedy
    > stwierdziłem ze jak klej to mamut.
    Nigdy nie używałem Mamuta, chociaż nazwa jest mi znana. Mam pozytywne
    doświadczenia z klejami montażowymi Soudala.

  • 23. Data: 2022-12-06 18:57:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-12-06 o 12:10, JDX pisze:
> [...]
    > posmarować. :-) Najlepiej takim do trudnych powierzchni typu Knauf
    > Betonkontakt czy Ceresit CN94. Na szczęście Betonkontaktu trochę mi
    No widzisz :) dobrze wiedzieć na przyszłość :)
    --
    Janusz

  • 24. Data: 2022-12-06 18:59:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-12-06 o 12:13, JDX pisze:
    > On 05.12.2022 11:59, Budzik wrote:
    > [...]
    > Nigdy nie używałem Mamuta, chociaż nazwa jest mi znana. Mam pozytywne
    > doświadczenia z klejami montażowymi Soudala.
    One są chyba podobne składem, gęsty lejący się kit. Też na tym sporo
    kleiłem np listwy wkoło drzwi żeby ich nie przybijać do futryny.
    --
    Janusz

  • 25. Data: 2022-12-07 08:48:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>