  • 31. Data: 2022-10-08 21:22:32
    Temat: Re: Mógłbym napisać " a nie mówiłem"
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 8 października 2022 o 20:42:25 UTC+2 nadir napisał(a):
    > Czyżby?
    > https://biznes.trojmiasto.pl/PGE-sprowadza-wegiel-dr
    oga-morska-nie-tylko-dla-siebie-Ruszyla-sprzedaz-n17
    1195.html
    > Za granicą nie obowiązują ceny krajowe tylko te:
    > https://www.wnp.pl/gornictwo/notowania/ceny_wegla/?z
    akres=4
    Gówno prawda z tym kupowaniem prądu za granicą.

  • 32. Data: 2022-10-21 02:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > wolę to niż "zapach
    > napalmu o poranku".

    Pytam w innym watku, ale widze ze masz dosc sprecyzowane poglady wiec
    podpytam tutaj: ile % budzetu musielibyśmy wydawać na wojsko zeby uznac
    ze takie populistyczne hasła przestaja miec swoja siłe? Jaki jest dla
    ciebie na dzis limit % wydatków budzetu wydawanego na wojsko?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 33. Data: 2022-10-21 02:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > No jasne, i to obecna ekipa doprowadziła do podwyżek cen energii w
    > praktycznie całej Europie. Mają rozmach skórwysyny.

    To zalezy których energii.
    Najgorzej maja ci co produkuja z gazu.
    My przede wszystkim z wegla.
    I ta energia az tak mocno nie podrozała. Powinna dzis kosztowac maks
    jakies 600zł za MWh.
    Tymczasem przedsiebiorcy płaca ponad 2zł i znam juz kilku ktorzy nie
    wyrabiaja z rachunkami za prad po 10-15tys nie prowadzac wcale jakis
    wielkich firm. Obecnie czekaja na obnizenie cen specustawami ale co
    stracili z oszczednosci lub co sie pozadłuzali to nikt tego nie zwroci.
    O nerwach nie wspominajac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 34. Data: 2022-10-21 04:52:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-10-2022 o 02:59, Budzik pisze:
> [...]
    > I ta energia az tak mocno nie podrozała. Powinna dzis kosztowac maks
    > jakies 600zł za MWh.
    > Tymczasem przedsiebiorcy płaca ponad 2zł

    Padało info, że nawet ponad 3.

  • 35. Data: 2022-10-21 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Padało info, że nawet ponad 3.

    Ci z którymi rozmawiałem mowili raczej o 2,30-2,50.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 36. Data: 2022-10-21 14:26:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-10-2022 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ci z którymi rozmawiałem mowili raczej o 2,30-2,50.

    Liczone z vat i oplatami sieciowymi?

  • 37. Data: 2022-10-21 23:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Liczone z vat i oplatami sieciowymi?

    Nie wiem. Sprawdze. Dałem sie złapac ze juz te ceny sa masakryczne.
    Gdyby sie okazało ze to jakies "netto"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze