  • 101. Data: 2022-02-02 19:39:51
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2022 o 11:44 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > To cię teraz załaduje równo. W szczycie w 1999 roku w Polsce żyło
    > 38567868 ludzi. To było na 20 lat przed ostatnimi danymi na jakich
    > zrobiono prognozę. Dzisiaj o 10:40 było nas 37780927. Według prognozy
    > powinno nas być 37797000. W stosunku do prognozy brakuje 16073 osób.
    > Oszacowali a raczej policzyli z błędem ok 0,05%. Jeśli się pomylili o
    > 0,05% to według ciebie ci co liczyli znają się czy nie znają na tym co
    > robią?

    Tak myślałem, Ty nie rozumiesz jak działa ta strona.

    Tu jest ich prognoza z 2014 r.
    https://web.archive.org/web/20140102151337/http://po
    pulationpyramid.net/poland/

    W porównaniu do dzisiejszej:

    https://www.populationpyramid.net/poland/2020/

    to wróżenie z fusów.

    Jak uwzględnią za rok jakiś nam jeszcze nieznany czynnik to ta krzywa może
    zacząć iść w górę.

    Oni co rok aktualizują tą krzywą na podstawie historycznych danych.
    Czyli na podstawie zgonów/urodzeń w 2019 szacują co będzie w 2020 i
    kolejnych latach.
    W każdym momencie trend się może odwrócić.
    To nie są żadne zaawansowane "przewidywania" tego co będzie. To działa na
    zasadzie: wczoraj Polaków było 5, dzisiaj jest 4 to jutro pewnie będzie 3.
    Ale jak jutro wróci z GB 3 dodatkowych to cały ich wykres pójdzie się
    szczenić.

    TG

  • 102. Data: 2022-02-02 20:32:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 2 lutego 2022 o 11:44:10 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    >.

    Pierwsze mieszkanie kupowałem w 2002 roku
    Moja Mama jak Kogut teraz gadała wtedy- nie ładuj się w nieruchomości, kredyty itp
    32tys kredytu na tamto mieszkanie spłaciłem w bodajże 3 lat.
    Od tamtego czasu kilka kolejnych nieruchomości kupiłem.
    Kredyt jeszcze przez kilka lat na dom w którym mieszkam łmam do spłaty.
    A pi razy drzwi średnio z jednego lokalu mam 800 zl- 1000zl na czysto dzisiaj
    Kogut pitoli że wLodzi za 400zł mieszkanie wynajmuje.
    Badałem rynek bo córka w Łodzi studia planowała.
    400 zł za mieszkanie w Łodzi to jak yeti - ponoć jest a nikt nie widział.

> [...]
    prognozy brakuje 16073 osób. Oszacowali a raczej policzyli z błędem ok 0,05%.
    Podejrzewam że nie doczytałem jak działa ta strona.
    Doczytaj.
    Dj znać co ustaliles.

  • 103. Data: 2022-02-02 20:50:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 2 lutego 2022 o 16:58:53 UTC+1 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    otworzyć i pierdolisz jak potłuczony. Z wykresów wynika że w Anglii będzie ludzi
    będzie przybywało.
    można wygrać z pisem to trzeba kłamać na maksa?
    > wrzuć sobie to w translator albo zapytaj kogoś, kto to zrozumie
    > Wykres jaki dałem obejmuje 150 lat od roku 1950. Do dzisiaj są wstawione
    > faktyczne dane. Od dzisiaj jest prognoza.
    > czyli jutro liczby będą delikatnie inne, bo uwzględnią dane z dzisiaj?
    > kłamiesz czy manipulujesz?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lukasz
    Z wykresu wynika że błąd jest na poziomie 0,05%. Nie moja wina że masz kredyt i
    będziesz brał nadgodziny żeby go spłacić.

  • 104. Data: 2022-02-02 21:54:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 2 lutego 2022 o 19:39:56 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > zasadzie: wczoraj Polaków było 5, dzisiaj jest 4 to jutro pewnie będzie 3.
    > Ale jak jutro wróci z GB 3 dodatkowych to cały ich wykres pójdzie się

    Te nieznane czynniki to na przykład preparat na nieśmiertelność. Raczej problem z
    wymyśleniem bo chwilowo nie wymyślili preparatu na porost włosów. Wojna. Wojny
    zabierają życie i domy. Przymusowa prokreacja. Teoretycznie możliwa do wprowadzenia.
    To może migranci nas uratują. Ale to będą migranci z Afganistanu, Iraku,
    Demokratycznej Republiki Konga itp. Żeby nas uratowali to dużo ich musiało by być.
    Oni żeby mieszkać w twoim mieszkaniu nie będą potrzebowali go wynajmować i płacić. Po
    co mieli by płacić jak mogą mieć darmo. Dojdzie do tego że się spakujesz w jedną
    walizkę i wyjedziesz jako emigrant. Oczywiście wszystko tutaj zostawisz bo będzie
    można zabrać tylko jedna walizkę. Wrócą z " Anglii" emigranci. Ci którym za granicą
    się udało nie wrócą. Ci co wrócą bo m się nie udało nie będą mieli pieniędzy na
    kupowanie i wynajmowanie mieszkań. Przytula się gdzieś u rodziny albo znajdą na wsi
    pracę z mieszkaniem. Mogą również wynająć mieszkanie i za nie nie płacić. Nie
    płacenie jest już w miarę powszechne. O ile po pewnym czasie można się pozbyć
    nieplacacego lokatora to pieniędzy które był winny nie udaje się odzyskać. Masz
    jeszcze jakieś pomysły związane z tematem cudownego zwiększenia ilości ludności w
    Polsce żeby była możliwość zagospodarowanie pustych mieszkań po wymierajacym
    powojennym wyżu demograficznym?

  • 105. Data: 2022-02-02 22:01:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 2 lutego 2022 o 20:32:31 UTC+1 Kris napisał(a):

> [...]
    prognozy brakuje 16073 osób. Oszacowali a raczej policzyli z błędem ok 0,05%.
    > Podejrzewam że nie doczytałem jak działa ta strona.
    Dlaczego kłamiesz że ja napisałem że za 400 wynajmuje. Z wodą i śmieciami place teraz
    640 złotych za 78 m?

  • 106. Data: 2022-02-02 22:23:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 2 lutego 2022 o 22:01:15 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    > .
    > Dlaczego kłamiesz że ja napisałem że za 400 wynajmuje. Z wodą i śmieciami place
    teraz 640 złotych za 78 m?
    Przepraszam Ciebie- starymi danymi dysponowałem
    400zl zeznawales że płacisz ale to 2015 rok był bodajze.
    Teraz piszesz 640zl to wzrost o 60proc przez 6 lat
    Warto więc wynajmować takim jak Ty czy nie warto wynajmować takim jak Ty?

  • 107. Data: 2022-02-02 22:51:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 2 lutego 2022 o 22:23:34 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    > Teraz piszesz 640zl to wzrost o 60proc przez 6 lat
    > Warto więc wynajmować takim jak Ty czy nie warto wynajmować takim jak Ty?
    Powyzsze i tak nie zmienia tego że młoda mieszkania w tej cenie za m2 nie znalazła.
    Bądź uprzejmy i.podlinkuj gdzie na teraz w Łodzi znajdę 70-80m2 do wynajmu za 64ozl.
    Ps
    Wiem że ani mnie ani mojej młodej w dowodzie nie masz ale może jednak pomoz
    potrzebującym.

  • 108. Data: 2022-02-02 23:38:29
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-02-02 o 22:51, Kris pisze:
> [...]
    > Ps
    > Wiem że ani mnie ani mojej młodej w dowodzie nie masz ale może jednak pomoz
    Niemożliwe albo straszna nora, w Bielsku mieszkanie mniejsze to
    1300-1500zł. Więc bardzo wątpię w te ceny, chyba że komunalne, w co też
    wątpię, nikt nie jest w ciemię bity żeby dopłacać do interesu.

    --
    Janusz

  • 109. Data: 2022-02-03 00:10:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 Feb 2022 16:47:28 -0800 (PST), w
    <34063a5b-1803-4231-975c-7a9f9f81e29cn@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > --Pewnie dlatego fundusz z Norwegii kupuje hurtem 10 tys. mieszkań.
    >
    > A co to za fundusz, a co to jest hurt i na której wsi ?

    https://eurobuildcee.com/news/48689-heimstaden-kupuj
    e-od-budimeksu
    5 polskich miasta

    > A kto mówi, że ten fundusz nie zbankrutuje i nie upadnie za 5 lat

    Znaczy się ich mieszkania znikną?

    > a kto mówi że Norwegia ma kasę, gdy zasoby gazu, reopy limitowane, bo pozyskanie
    nowych zlóż bardzo drogie i trudne i brak rurociągów do Europy
    > a gaz, ropa z Rosji tansze o 50%

    A jakie to ma znaczenie dla funduszu jak ta Norwegia sobie radzi?

    ( reszta brednie o pochodzeniu kasy wycięta -- z tym to wynocha na pudelek )

  • 110. Data: 2022-02-03 00:12:14

    Wed, 2 Feb 2022 13:01:14 -0800 (PST), w
    <a8772068-df46-4ed2-a4d1-4f338155f0f3n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Dlaczego kłamiesz że ja napisałem że za 400 wynajmuje. Z wodą i śmieciami place
    teraz 640 złotych za 78 m?

    Bogata ta gmina, że daje takie mieszkania socjalne.
    I to mimo że tachasz opał do norki...