  • 161. Data: 2022-02-06 17:52:46
    Temat: Re: kris, wyślij zenusiowi białe róże.
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-06 o 17:50, Kris pisze:

    > Znaczy nie zmadrzałes.

    a ty?

    > Widać pasuje Tobie być idiotamą albo po prostu idiota jesteś.,

    zabolała prawda? no to biegnij do zenusia i się wyplacz.

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 162. Data: 2022-02-06 18:25:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 6 lutego 2022 o 17:50:29 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Znaczy nie zmadrzałes.
    > Widać pasuje Tobie być idiotamą albo po prostu idiota jesteś.,
    To jest ciężko przypadek nieleczonej schizofrenii. Nie masz najmniejszej szansy żeby
    mu cokolwiek wytłumaczyć bo on wie najlepiej.

  • 163. Data: 2022-02-06 18:57:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 6 lutego 2022 o 18:25:59 UTC+1 4...@g...com napisał(a):

    > To jest ciężko przypadek nieleczonej schizofrenii. Nie masz najmniejszej szansy
    żeby mu cokolwiek wytłumaczyć bo on wie najlepiej.
    Każdemu trzeba dać szanse.
    Faktem jest że to ciężki przypadek.
    Ale dajmy mu szanse

  • 164. Data: 2022-02-06 19:08:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 6 lutego 2022 o 18:57:38 UTC+1 Kris napisał(a):

    żeby mu cokolwiek wytłumaczyć bo on wie najlepiej.
    > Każdemu trzeba dać szanse.
    > Faktem jest że to ciężki przypadek.
    > Ale dajmy mu szanse
    Dawałem mu szansę ale nie chciał skorzystać.

  • 165. Data: 2022-02-06 21:47:52
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 6.02.2022 o 18:57, Kris napisał:

    > Każdemu trzeba dać szanse.
    > Faktem jest że to ciężki przypadek.
    > Ale dajmy mu szanse

    Szansę, baranie wełniany, szansę!

    --
    Pasą się, pasą, barany wełniane...
    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 166. Data: 2022-02-07 07:45:28
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-06 o 18:57, Kris pisze:

    żeby mu cokolwiek wytłumaczyć bo on wie najlepiej.
    > Każdemu trzeba dać szanse.
    ja ci tez daje. uwolnij się od wplywu tej kanalii "zenka".
    > Faktem jest że to ciężki przypadek.
    ciezkim przypadkiem to jestes ty. zenus beznadziejnym.
    > Ale dajmy mu szanse

    "dajmy"? trzymasz z tym kanalią zenusiem? ubolewam.
    bawcie sie dobrze girles.

    4u: https://tinyurl.com/kriszenek

  • 167. Data: 2022-02-07 07:45:44
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-06 o 19:08, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:

    żeby mu cokolwiek wytłumaczyć bo on wie najlepiej.
    > Dawałem mu szansę ale nie chciał skorzystać.

    a ja ci juz szansy nie daje. jestes beznadziejnym przypadkiem
    nieleczonego syfilisu. Nie ma najmniejszej szansy żeby ci cokolwiek
    wytłumaczyć bo ty wiesz najlepiej. masz kompleks małego fiutka.

  • 168. Data: 2022-02-07 07:46:13
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-06 o 18:25, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:

    > To jest ciężko przypadek nieleczonej schizofrenii. Nie masz najmniejszej szansy
    żeby mu cokolwiek wytłumaczyć bo on wie najlepiej.

    P R O J E K C J A !

    jesteś c h o r y !