  • 91. Data: 2022-02-02 07:10:47
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 01.02.2022 22:08, r...@k...pl wrote:
    > Mon, 31 Jan 2022 13:00:30 -0800 (PST), w
    > <a9198621-942d-4246-95c3-398ba50608acn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder

    tym że będzie wynajmował straci i to bardzo dużo. Przecena bardzo nie dotknie
    posiadaczy nieruchomości w super atrakcyjnych miejscach. Reszta nieruchomości przy
    cenach wywoławczych na poziomie 1/3 dzisiejszych będzie stała pusta.

    > Radosna twórczość głupka...
    >
    > Już widzę 1m2 za 3333zł przy furczącej drukarce Glapińskiego.

    akurat krótkoterminowo spadki mogą być - chyba na Ukrainie (i gdzieś
    jeszcze, nie pamiętam) były spadki 80% (tak mi się kojarzy) wywołane
    konfliktem z Rosją

    Lukasz

  • 92. Data: 2022-02-02 07:15:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 lutego 2022 o 23:09:40 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Radosna twórczość głupka...
    >
    > Już widzę 1m2 za 3333zł przy furczącej drukarce Glapińskiego.
    Nie masz żadnych argumentów. Temat jest wkurwiajacy dla wszystkich którzy mają
    kredyty mieszkaniowe czy budowlane. Dzisiaj kolejne wyliczenie ile urośnie rata która
    rok temu wynosiła 1300 złotych. Wyliczyli że ok 2200 będzie wynosiła jak jakaś stopa
    procentowa dojdzie do 5%. Napisali również w tym artykule że na bank ona dojdzie a
    może i przekroczy 5%. Czy jeśli bym takiego tematu nie poruszył to jakimś cudem nie
    było by wymierania wyżu demograficznego? W innym artykule dali przykłady miast w
    których w tej chwili rata kredytu jest wyższa od możliwości uzyskania czynszu przy
    wynajęciu mieszkania. Cudu z Ukraińcami nie będzie. Nawet jak by ich najechała Rosja.
    Jak by się tam zrobiła wojna to władza powoła wszystkich co mogą nosić karabin do
    wojska. Oczywiscie zamknie granice żeby nie spierdolili. Jak by Rosja została
    okupantem to granic nie otworzy bo będzie potrzebowała ludzi do pracy. Poza tym
    Ukraińcy finansowo zyskali by na przyłączenie do Rosji bo w Rosji PKB na osobę jest
    trzy razy wyższy niż na Ukrainie. Jakoś mieszkańcy Krymu rewolucji nie chcą robić. I
    musi być tam dobrze bo inaczej nasza tv obok covida zajebywala by nas informacjami o
    umierających na Krymie z glodu. Dla Rosji przejęcie Ukrainy było by korzystne. Rosja
    bardzo się wyludnia i zastrzyk z kilkudziesięciu milionów ludzi by się jej przydał.
    Napisałeś że jakiś fundusz czy fundusze kupiły 10000 mieszkań w Polsce. Jeśli
    fundusze kupowały by za pieniądze zarządu , rady nadzorczej, dyrektorów to można by
    się zastanowić czy aby nie ma w tym interesu. Ale fundusze kupują za pieniądze takich
    frajerów jak ty. 10 tysięcy mieszkań przy ponad dwudziestu milionach nieruchomości
    mieszkalnych w Polsce to poniżej błędu statystycznego jest. Z funduszami to typowy
    wałek jak Amber gold. A ty go jako wzorzec dajesz. Daj w końcu jakieś argumenty na to
    że kryzys demograficzny nas nie dotyczy i mamy sytuację lepsza od Anglii. Napisałeś
    że Glapiński drukuje. Pewno nie zdajesz sobie sprawy że bezmyślnie powtarzasz
    medialna opozycyjna papkę kierowana do debili.

  • 93. Data: 2022-02-02 07:42:11
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-02-01 o 22:23, kanalia* Zenek Kapelinder bełkocze:
    /bełkot psychola - ciach/

    "Dlatego w Polsce inwestowanie w mieszkania to zły pomysł a inwestowanie
    w mieszkania w Anglii doskonały."

    byłeś kiedykolwiek w UK żałosny idioto?* ;-)))

    Gdybyś był zostałbyś doradcą JKM ;-)))

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 94. Data: 2022-02-02 07:42:23
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-02-02 o 07:15, kanalia* Zenek Kapelinder bełkocze:
    /bełkot psychola - ciach/

    "Pewno nie zdajesz sobie sprawy że bezmyślnie powtarzasz medialna
    opozycyjna papkę kierowana do debili."

    za duzo oglądasz TVP Info ;-))))

  • 95. Data: 2022-02-02 07:56:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 2 lutego 2022 o 07:03:14 UTC+1 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    otworzyć i pierdolisz jak potłuczony. Z wykresów wynika że w Anglii będzie ludzi
    będzie przybywało.
> [...]
    > miejsc w przedszkolach ..... A na końcu mieszkań. Będzie potrzeba coraz
    > mniej mieszkań. Na dodatek po tćych co umrą zostanie ogromną ilość
    > mieszkań. Niemożliwa do zagospodarowania. Dlatego w Polsce inwestowanie
    > w mieszkania to zły pomysł
    > sam zainwestuję jak będą sensowne spadki (choć bardziej liczę na kraje
    > utrzymujące się z turystyki, tam dzięki uruchomieniu kryzysu kowidowego
    > jest szansa na większe spadki i ciekawsze nieruchomości). Zrobię to,
    > zanim ceny wzrosną, napędzane przez fundusze inwestycyjne.

    Z jakiego 2019 roku? Czy stosujesz taktykę Palikota co stwierdził że jeśli nie można
    wygrać z pisem to trzeba kłamać na maksa? Wykres jaki dałem obejmuje 150 lat od roku
    1950. Do dzisiaj są wstawione faktyczne dane. Od dzisiaj jest prognoza. Nie robił jej
    jasnowidz spod Człuchowa. Oczywiście nie ma w niej ujętych niemożliwych do
    przewidzenia sytuacji. Na wykresie z Anglii widać w roku 2020 niewielkie odchylenie
    krzywej. Ubytek wynosił wtedy ok 200 tysięcy ludzi ale i tak krzywa pięła się
    dzielnie do gory. W Polsce maksimum było w 1999 i od tamtego roku ilość ludzi
    systematycznie spada i ma charakter narastający. Jesteś przykładem na to że nawet jak
    dać ci coś na tacy to i tak nie jesteś w stanie z tego skorzystać.

  • 96. Data: 2022-02-02 08:35:57
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-02-02 o 07:56, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:
    /bełkot psychola - ciach!/
    > Jesteś przykładem na to że nawet jak dać ci coś na tacy to i tak nie jesteś w
    stanie z tego skorzystać.

    zenusiu, jesteś idealnym przykładem kultury picia szampana. pomimo tego
    że koloru żółtego i się pieniło to czym cię psycholu vel kogutek z
    dziura w dupie z Chlevek polewali zasłużeni naziści w burdelu
    prowadzonym przez Turka szampanem nie było.

  • 97. Data: 2022-02-02 10:16:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2022 o 07:56 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Z jakiego 2019 roku?

    Prognoza jest na podstawie danych historycznych obejmujących okres do
    2019r.
    (masz to info przy każdym prognozowanym wykresie).
    W algorytmie, który prognozuje demografię nie ujęta jest pandemia, napięta
    sytuacja z Rosją itp.
    Może się okazać, że za rok będziemy mieli 2mln dodatkowych Ukraińców
    wygonionych od siebie przez wojnę.

    Takich prognoz jak linkujesz mieliśmy już sporo, zlodowacenie, stopnienie
    lodowców do 2020, dziura ozonowa itp., itd.

    Jak będzie za 10 lat nikt nie wie. Jak na razie to fundusze u nas wykupują
    na gwałt całe osiedla bo dla nich nasze ceny to jest promocja.

    Już Ci to kiedyś pisałem - odkąd Cię znam z netu (pewnie jakieś 15-20 lat)
    to ciągle trujesz, że nie opłaca się inwestować w nieruchomości bo wejdzie
    podatek katastralny.

    Jak bym Cię posłuchał 20 lat temu to bym nadal mieszkał w wynajmowanym
    mieszkaniu i był gołodupcem.

    TG

  • 98. Data: 2022-02-02 11:44:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 2 lutego 2022 o 10:16:21 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > podatek katastralny.
    >
    > Jak bym Cię posłuchał 20 lat temu to bym nadal mieszkał w wynajmowanym

    To cię teraz załaduje równo. W szczycie w 1999 roku w Polsce żyło 38567868 ludzi. To
    było na 20 lat przed ostatnimi danymi na jakich zrobiono prognozę. Dzisiaj o 10:40
    było nas 37780927. Według prognozy powinno nas być 37797000. W stosunku do prognozy
    brakuje 16073 osób. Oszacowali a raczej policzyli z błędem ok 0,05%. Jeśli się
    pomylili o 0,05% to według ciebie ci co liczyli znają się czy nie znają na tym co
    robią? Wcześniej napisałem dlaczego nie będzie u nas 2 miliony Ukraińców nawet jak
    tam wojna się zrobi. A nawet jak by byli to ktoś dał link do informacji że niemcy
    rocznie przez kilka lat będą potrzebowały po pół miliona ludzi do pracy. Jeśli
    zalapia się na to Polacy to kilka milionów Ukraińców w Polsce wyrówna dziurę jaka by
    powstała po tym jak nasi wyjechali do niemiec. Czyli na wykresie niewiele się zmieni.
    Uważam że sytuacji wojny na Ukrainie jeśli by się pojawiło 2 miliony uchodźców to w
    ramach pomocy humanitarnej przygarną ich niemcy, bo będą mieli w tym interes w
    przyszłości. Na Ukrainie PKB na osobę jest ponad trzy razy mniejsze niż na Polaka.
    Uchodźca uciekający przed wojna cały swój majątek ma w kieszeniach. Ich zwyczajnie
    nie będzie stać na wynajęcie/kupno mieszkań w Polsce. Poza tym co to są dwa miliony.
    W szczycie depopulacji Polski tyle nas umrze w przeciągu 2,5 roku. Ty sobie nie
    zdajesz ze skali tego co nas czeka. Tak jak byś nie widział dalej niż czubek własnego
    nosa. Co do twojego golodupctwa a może golodupstwa. Jeśli moje prognozy się sprawdza
    to zostaniesz golodupcem na starość. Niby wartość domu dokąd nie chcesz/nie musisz go
    sprzedać cie nie interesuje. Ale życie płata figle i może się okazać że to co dzisiaj
    jest warte ileś tam za 10 lat będzie można sprzedać za dzisiejsze ileś tam dzielone
    na dziesięć. To że jakieś fundusze wykupują nie jest żadnym argumentem ani wzorcem. W
    USA w czasie kryzysu w budownictwie emerytury oparte na funduszach opartych na
    nieruchomościach straciły 2/3 wartości. Starzy ludzie żeby przeżyć poszli do pracy.
    Siemdziesiecio piecio , osiemdziesiecio latkowie pakowali w supermarketach w torby
    zakupy klientów. Oby cię to nie spotkało.

  • 99. Data: 2022-02-02 13:22:43
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-02-02 o 11:44, KANALIA Zenek Kapelinder ujada:

    /bełkot psychopaty* - ciach!)

  • 100. Data: 2022-02-02 16:58:49
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 02.02.2022 06:56, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    > Z jakiego 2019 roku? Czy stosujesz taktykę Palikota co stwierdził że jeśli nie
    można wygrać z pisem to trzeba kłamać na maksa?

    wrzuć sobie to w translator albo zapytaj kogoś, kto to zrozumie

    Wykres jaki dałem obejmuje 150 lat od roku 1950. Do dzisiaj są wstawione
    faktyczne dane. Od dzisiaj jest prognoza.

    czyli jutro liczby będą delikatnie inne, bo uwzględnią dane z dzisiaj?
    kłamiesz czy manipulujesz?

    Lukasz