eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 1 Feb 2022 22:15:22 -0800 (PST)
    Subject: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 lutego 2022 o 23:09:40 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Mon, 31 Jan 2022 13:00:30 -0800 (PST), w
    > <a...@g...com>, Zenek Kapelinder
    tym że będzie wynajmował straci i to bardzo dużo. Przecena bardzo nie dotknie
    posiadaczy nieruchomości w super atrakcyjnych miejscach. Reszta nieruchomości przy
    cenach wywoławczych na poziomie 1/3 dzisiejszych będzie stała pusta.
    > Radosna twórczość głupka...
    >
    > Już widzę 1m2 za 3333zł przy furczącej drukarce Glapińskiego.
    Nie masz żadnych argumentów. Temat jest wkurwiajacy dla wszystkich którzy mają
    kredyty mieszkaniowe czy budowlane. Dzisiaj kolejne wyliczenie ile urośnie rata która
    rok temu wynosiła 1300 złotych. Wyliczyli że ok 2200 będzie wynosiła jak jakaś stopa
    procentowa dojdzie do 5%. Napisali również w tym artykule że na bank ona dojdzie a
    może i przekroczy 5%. Czy jeśli bym takiego tematu nie poruszył to jakimś cudem nie
    było by wymierania wyżu demograficznego? W innym artykule dali przykłady miast w
    których w tej chwili rata kredytu jest wyższa od możliwości uzyskania czynszu przy
    wynajęciu mieszkania. Cudu z Ukraińcami nie będzie. Nawet jak by ich najechała Rosja.
    Jak by się tam zrobiła wojna to władza powoła wszystkich co mogą nosić karabin do
    wojska. Oczywiscie zamknie granice żeby nie spierdolili. Jak by Rosja została
    okupantem to granic nie otworzy bo będzie potrzebowała ludzi do pracy. Poza tym
    Ukraińcy finansowo zyskali by na przyłączenie do Rosji bo w Rosji PKB na osobę jest
    trzy razy wyższy niż na Ukrainie. Jakoś mieszkańcy Krymu rewolucji nie chcą robić. I
    musi być tam dobrze bo inaczej nasza tv obok covida zajebywala by nas informacjami o
    umierających na Krymie z glodu. Dla Rosji przejęcie Ukrainy było by korzystne. Rosja
    bardzo się wyludnia i zastrzyk z kilkudziesięciu milionów ludzi by się jej przydał.
    Napisałeś że jakiś fundusz czy fundusze kupiły 10000 mieszkań w Polsce. Jeśli
    fundusze kupowały by za pieniądze zarządu , rady nadzorczej, dyrektorów to można by
    się zastanowić czy aby nie ma w tym interesu. Ale fundusze kupują za pieniądze takich
    frajerów jak ty. 10 tysięcy mieszkań przy ponad dwudziestu milionach nieruchomości
    mieszkalnych w Polsce to poniżej błędu statystycznego jest. Z funduszami to typowy
    wałek jak Amber gold. A ty go jako wzorzec dajesz. Daj w końcu jakieś argumenty na to
    że kryzys demograficzny nas nie dotyczy i mamy sytuację lepsza od Anglii. Napisałeś
    że Glapiński drukuje. Pewno nie zdajesz sobie sprawy że bezmyślnie powtarzasz
    medialna opozycyjna papkę kierowana do debili.