  • 81. Data: 2022-01-31 23:21:35
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 31 January 2022 at 22:00:32 UTC+1, 4...@g...com wrote:

    > Inne podłoże wzrostu cen w Anglii i w Polsce było. W tej chwili w Polsce są na
    maksymalnym poziomie i będą musiały spadać a w Anglii będą dalej rosły tak jak
    inflacja i zapotrzebowanie na nowe rośnie i obędzie jeszcze długo rosło. Skąd wiem
    jeśli nie jestem wizjonerem z Człuchowa? Stąd
    > Anglia
    > https://www.populationpyramid.net/pl/wielka-brytania
    /2020/
    > A skąd wiem że w Polsce będzie inaczej?
    > Też stąd.
    > https://www.populationpyramid.net/pl/polska/2020/
    > Kto w Anglii kupił nieruchomość na pewno nie straci. Kto ma w Polsce nieruchomość i
    chciałby ja przetrzymać i zarobić albo zarobić na tym że będzie wynajmował straci i
    to bardzo dużo. Przecena bardzo nie dotknie posiadaczy nieruchomości w super
    atrakcyjnych miejscach. Reszta nieruchomości przy cenach wywoławczych na poziomie 1/3
    dzisiejszych będzie stała pusta. Część właścicieli będzie robiła rzut na taśmę i
    zacznie wynajmować poniżej kosztów wlasnych z nadzieją że kiedyś się odbiją od dna. Z
    wykresu wychodzi że się nie doczekają.
    > I tyle w temacie.
    Bieda w UK
    Koszty utrzymania wzrosly o 100%
    a glównie utrzymanie domu, mieszkania, bo ogrzewane gazem

    Polacy i inne nacje masowo wyjeżdżają z UK, Irlandii, Norwegii, Kanady, bo co zarobią
    to wydają w calości na utrzymanie, a koszty ciągle rosną

    Nic się nie da odłożyć, a kto ma kredyt ten przegrał życie.

  • 82. Data: 2022-02-01 07:24:57
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 31.01.2022 21:00, Zenek Kapelinder wrote:
    > Inne podłoże wzrostu cen w Anglii i w Polsce było.

    jakie inne było? raczej to samo - inflacja, niedobór domów, może jeszcze
    w UK dojdą programy umożliwiające zakup bez wkładu własnego

[...]

    Chyba w tych rysunkach nie uwzględnili brexitu. Tymczasem niewielu już
    do UK przyjeżdża, za to nadal wyjeżdżają. Za chwilę UK, tak jak już
    teraz klawisze z więzienia australijskiego, będą prosić o przyjazd, bo
    nie ma komu pracować

    > Kto w Anglii kupił nieruchomość na pewno nie straci. Kto ma w Polsce nieruchomość i
    chciałby ja przetrzymać i zarobić albo zarobić na tym że będzie wynajmował straci i
    to bardzo dużo.

    myślę, że w długim terminie i tu i tu nie stracą, ale prawdopodobne
    jest, że ci z kredytami nie przetrwają (w szczególności w Polsce, w UK
    może być łatwiej). Jakby nie patrzeć, aby czerpać zyski trzeba pewnie
    będzie zaczekać aż komunizm teraz wprowadzany znowu upadnie - sens
    inwestycji w nieruchomości może być słaby zarówno w Polsce jak i UK (bo
    i tu i tu powiedzą, że każdy ma mieć równo i nierobów z domu wyrzucić
    nie wolno jeśli nie płacą, bardzo prawdopodobne - w Szkocji to już jest
    6 miesięcy, czyli realnie jesteś w stanie się pozbyć lokatora po roku
    albo więcej), aczkolwiek na dłuższą metę i tu i tu przetrzymają wartość
    (nawet jeśli tych domów nie będą kupować ludzie, tylko duże fundusze,
    które będą chciały przetrzymać wartoś przez 100 lat, bo skoro za 100 lat
    w Polsce nie będzie nikogo, to UK zajmie tereny ;)

    Lukasz

  • 83. Data: 2022-02-01 07:36:10
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-31 o 22:00, kanalia* Zenek Kapelinder bełkocze:
    /.../
    > Kto w Anglii kupił nieruchomość na pewno nie straci./.../

    ja kupiłem, a ty "mondralo"? ;-)))

    no to

    DO BUDY STARY SKLEROTYKU! DO BUDY ZAWSZONY KUNDLU! DO BUDY PSYCHOLU!*

    to za wyzwiska na pl.soc.polityka.

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 84. Data: 2022-02-01 22:23:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 lutego 2022 o 07:25:01 UTC+1 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > które będą chciały przetrzymać wartoś przez 100 lat, bo skoro za 100 lat
    > w Polsce nie będzie nikogo, to UK zajmie tereny ;)

    Wiesz co jest smutne? To że dałem linki do wykresów a tobie nie chciało się ich
    otworzyć i pierdolisz jak potłuczony. Z wykresów wynika że w Anglii będzie ludzi
    będzie przybywało. Że co roku potrzeba będzie więcej kaftaników do dzieci, miejsc w
    przedszkolach, ławek w szkołach, butów i mieszkań. Brexit nic nie zmienił bo na
    wykresie tego nie widać. I twoje gadanie o nim pozbawione jest sensu. W przypadku
    Polski z wykresu wynika że najwięcej nas już kiedyś było i że się to nie wróci.
    Będzie potrzeba coraz mniej kaftaników dla dzieci, miejsc w przedszkolach ..... A na
    końcu mieszkań. Będzie potrzeba coraz mniej mieszkań. Na dodatek po tćych co umrą
    zostanie ogromną ilość mieszkań. Niemożliwa do zagospodarowania. Dlatego w Polsce
    inwestowanie w mieszkania to zły pomysł a inwestowanie w mieszkania w Anglii
    doskonały.

  • 85. Data: 2022-02-01 22:49:08
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 1 February 2022 at 22:23:20 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    doskonały.
    =inwestowanie w mieszkania w Anglii doskonały.

    UK trzyma tylko j.angielski, znany przez Hinmdusów

    I teoretycznie przyjmą jeszcze 10-20-30 milionów Hindusówale klimat UK jest fatalny,
    nieprzyjazny, wys[powy, a nie kontynentalny i koszty utrzymania wzrosna o 100%
    (ogrzewanie gazowe)
    Irlandia sie oderwie, Szkocja sie oderwie
    a 10 milionów domów pamiętających czasy wiktorianskie, reprezentuje dzisiaj standard
    slumsów i lepiej wyburzyć, niż remontować.

    UK podzieli los Kanady, dotkniętej arktycznymi mrozami -45 C

    Hindusi juz opuszczają UK, bo u siebie maja prace, zdrowy klimat bez reumatyzmu i
    duży kontynent

    Zatem mieszkanie, dom w Polsce ma wartość, bo jest nowe/y
    o przyjedzie 10 mln. z Ukrainy a potem Białorusi

    a do UK, nowe innostrancy już nie dopłyną bo granice zamknięte
    no i ten parszywy klimat pory deszczowej przez cały rok.

    UK to zatem syf i mogiła i żadnych perspektyw, bo handel Azji z Europą omija już UK,
    Mimce, Rotterdfamy, Hamburgi, bo taniej przez kanał sueski, morze śródziemne do
    portów greckich, włoskich i tirami do Europy

  • 86. Data: 2022-02-01 23:08:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 31 Jan 2022 13:00:30 -0800 (PST), w
    <a9198621-942d-4246-95c3-398ba50608acn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    cenach wywoławczych na poziomie 1/3 dzisiejszych będzie stała pusta.

    Radosna twórczość głupka...

    Już widzę 1m2 za 3333zł przy furczącej drukarce Glapińskiego.

  • 87. Data: 2022-02-01 23:09:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 Feb 2022 13:23:18 -0800 (PST), w
    <08b4bd69-b3bb-4a8c-bb29-6ab7baaaaacbn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Dlatego w Polsce inwestowanie w mieszkania to zły pomysł a inwestowanie w
    mieszkania w Anglii doskonały.

    Pewnie dlatego fundusz z Norwegii kupuje hurtem 10 tys. mieszkań.

    Oni się nie znają, a ociężały umysłowo random z neta zna się jak nikt.

  • 88. Data: 2022-02-02 01:47:28
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 1 February 2022 at 23:14:40 UTC+1, r...@k...pl wrote:
> [...]
    >
    > Oni się nie znają, a ociężały umysłowo random z neta zna się jak nikt.
    --Pewnie dlatego fundusz z Norwegii kupuje hurtem 10 tys. mieszkań.

    A co to za fundusz, a co to jest hurt i na której wsi ?

    A kto mówi, że ten fundusz nie zbankrutuje i nie upadnie za 5 lat
    a kto mówi że Norwegia ma kasę, gdy zasoby gazu, reopy limitowane, bo pozyskanie
    nowych zlóż bardzo drogie i trudne i brak rurociągów do Europy
    a gaz, ropa z Rosji tansze o 50%

    Norwegia istnieje tylko dlatego że Hamerykanie ja kupili, gdy skonczyła się ropa w
    Zatoce Meksykanskiej i przerzucili platformy wiertnicze do Norwegii i wtedy byl boom
    i p0ranie kasy i koniounktura w Norwegii, ale to się już skończyło, koszty utrzymania
    wzrosły o 100% a podatki sakramencko wysokie.

    I dzisiaj innostrancy uciekają z Norwegii

    Czyli ten fundusz to kasa z Hameryki z nademisji dolara i równie dobrze mogą kupic
    piasek na Marsie, bo to darmowa kasa do wyprania
    i kupuja byle co, byle gdzie, aby wywołać spekulacyjny wzrost cen

    Ale większośc funduszów hamerykanskich upadla od czasów kredytów frankowych, bo to
    kasa z drukarki a nie kasa wypracowana z pracy czy z podatków.

  • 89. Data: 2022-02-02 07:03:11
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 01.02.2022 21:23, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wiesz co jest smutne? To że dałem linki do wykresów a tobie nie chciało się ich
    otworzyć i pierdolisz jak potłuczony. Z wykresów wynika że w Anglii będzie ludzi
    będzie przybywało.

    smutne jest to, że nie przemyślałeś co wrzucasz. Wykres z 2019 roku, gdy
    nikt nie sądził, że - tak jak teraz - będzie brakować rąk do pracy.
    Brakuje, bo nie przyjmują nowych osób, bo sporo też wyjechało gdy UK się
    zamykało, bo sramdemia pokazała, że to już nie jest wyspa mlekiem i
    miodem płynąca, a wolności trzeba szukać gdzieś indziej. To wszystko PO
    dacie, w której dane do wykresu zostały pobrane. Taki czarny łabądź,
    który to zaburzył

[...]

    "New: Updated with 2019 numbers". Wtedy to nawet pozwalano ludziom
    pracować ;)

[...]

    sam zainwestuję jak będą sensowne spadki (choć bardziej liczę na kraje
    utrzymujące się z turystyki, tam dzięki uruchomieniu kryzysu kowidowego
    jest szansa na większe spadki i ciekawsze nieruchomości). Zrobię to,
    zanim ceny wzrosną, napędzane przez fundusze inwestycyjne.

    Lukasz

  • 90. Data: 2022-02-02 07:06:24
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 01.02.2022 21:49, a a wrote:
    > =inwestowanie w mieszkania w Anglii doskonały.
    >
    > UK trzyma tylko j.angielski, znany przez Hinmdusów

    coś w tym jest. Wcześniej były jeszcze swobody obywatelskie i
    prowadzenia działalności - pierwszego już praktycznie niema, drugie wraz
    z inflacją też zniknie

    > I teoretycznie przyjmą jeszcze 10-20-30 milionów Hindusówale klimat UK jest
    fatalny, nieprzyjazny, wys[powy, a nie kontynentalny i koszty utrzymania wzrosna o
    100% (ogrzewanie gazowe)

    nieprawda. Wzrosną o 500%, bo ogrzewanie będzie tylko elektryczne, z
    drogich odnawialnych źródeł

    Lukasz