  • 71. Data: 2022-01-29 22:17:51
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 29 stycznia 2022 o 12:04:10 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    mu-mieszkan-styczen-2022-Raport-Bankier-p
    > Zawsze wzrost ceny + zysk z najmu dawał godziwy zarobek, ale Zenuś uważa że
    > nagle stanie się inaczej.
    Tak uważam. Stanie się inaczej i posiadanie mieszkań do najmu albo sprzedaży
    przyniesie stratę i to dużą. Nigdzie nie napisałem że nagle. Nagle to pojutrze . W
    zeszłym roku umarło ponad 500 tysięcy Polaków. We tym roku umrze pod 600 tysięcy.
    Przez cztery lata liczba zgonów dojdzie do ~750 tysięcy rocznie i się będzie
    utrzymywała kilkanaście lat. Kto się urodził musi umrzeć. Siedemdziesiąt kilka lat
    temu urodziło się przez piętnaście lat kilkanaście milionów ludzi i oni wszyscy muszą
    umrzeć. Zostanie po nich mnóstwo mieszkań i domów. Dużej części nie da się
    zagospodarować i będą stały puste a właściciele będą musieli za nie płacić jakieś
    opłaty związane z posiadaniem nieruchomości. Tak to widzę. Oczywiście ty możesz
    widzieć inaczej. To napisz w którym momencie popełniłem błąd. To grupa dyskusyjna i
    odpowiadanie w którym przedstawia się swoje zdanie, oczywiście poparte czymś więcej
    niż przeczucie, wpisuje się w zakres prowadzonych dyskusji.

  • 72. Data: 2022-01-29 22:22:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 29 stycznia 2022 o 12:44:33 UTC+1 Collie napisał(a):
> [...]
    ogrzewania w kamienicy na Bałutach to bym wybrał suterene.
    > Już wybrałeś - vide stopka.
    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    > https://mistrzowie.org/627765
    Ty wybrałeś wcześniej rolę kundla. Nikt normalny sam nie nazywa się rasą psów dla
    pedziów. A może ty odwrotny jesteśmy żonę masz dla zmyłki? I przestań z tymi
    stópkami swojej żony. Czasami ludzie w czasie czytania grup jedzą.

  • 73. Data: 2022-01-30 00:18:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 29 Jan 2022 13:17:51 -0800 (PST), w
    <64347aef-69a2-4e0e-ba33-77c4afcb34fbn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Tak uważam. Stanie się inaczej i posiadanie mieszkań do najmu albo sprzedaży
    przyniesie stratę i to dużą.

    Skoro tak uważasz, to na 99,99% będzie odwrotnie. Jak zawsze.

    > Dużej części nie da się zagospodarować i będą stały puste a właściciele będą
    musieli

    Jakbyś myślał (a raczej to ci nie grozi), to doszedłbyś do wniosku, że
    1) wsie (i małe miasta w sumie też) wyludniają się i tak faktycznie można
    spotkać wręcz opuszczone nieruchomości
    2) a wyludniają się, bo ludzie wyjeżdżają do miast (ew. za granicę)
    3) dlatego w miastach nigdy przenigdy do czegoś takiego nie dochodziło, nie
    dochodzi i dochodzić nie będzie

  • 74. Data: 2022-01-30 07:28:26
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-29 o 22:22, PSYCHOL Zenek Kapelinder UJADA:

> [...]
    pedziów. A może ty odwrotny jesteśmy żonę masz dla zmyłki? I przestań z tymi
    stópkami swojej żony. Czasami ludzie w czasie czytania grup jedzą.

    myjk, kris i inne janusze! podziwiajcie swego idola!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 75. Data: 2022-01-30 07:28:31
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-29 o 22:17, KANALIA* Zenek Kapelinder "mondruje":

    /bełkot nawiedzonego psychola - ciach/

  • 76. Data: 2022-01-31 14:57:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 stycznia 2022 o 13:48:53 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > 2) a wyludniają się, bo ludzie wyjeżdżają do miast (ew. za granicę)
    > 3) dlatego w miastach nigdy przenigdy do czegoś takiego nie dochodziło, nie
    Na twoim miejscu nie szarżował bym z czasem przyszłym. Kiedyś trudno było stracić na
    nowym samochodzie. Po wyjechaniu z polmozbytu warty był dwa razy tyle co wynosiła
    cena urzędowa. Kiedyś było powiedzonko że na spożywcze nikt nie stracił. I się
    okazało że można było stracić. Ubrania będą potrzebne zawsze i szycie to butelka
    niewypitka. Do czasu tak było a potem wszyscy zaczęli chodzić w chińskich ciuchach. W
    nowej rzeczywistości giełda to był pewny interes. Był pewny ale nie dla mas. Do tej
    pory są tacy co liżą rany po wpadce jaka kiedyś z giełdą uskutecznili. Facet co pod
    Łodzią miał szklarne i produkował goździki dla Holendrów żeby obniżyć koszty
    transportu chciał zbudować u siebie pas startowy i kupić samolot transportowy. Po
    dziewięćdziesiątym roku jak większość ogrodników splajtował. Wszystkie wskaźniki
    demograficzne w połączeniu z ilością nieruchomości mieszkalnych wskazują że za
    niedługo czas pustych mieszkań i domów będzie do oporu. Dlaczego nie chcesz się
    ustosunkować do liczb jakie podałem. One nie są wymyślone. Jak zmieniała się ilość
    ludzi w Polsce jest na wykresach opartych na danych z gusu. Przeciętna długość życia
    też jest w miarę dokładnie wyliczona. Po ostatnim spisie wiadomo że w Polsce jest 15
    milionów mieszkań i 7 milionów domów jednorodzinnych. Z takich danych można w miarę
    dokładnie oszacować ile ludzi umrze i ile mieszkań po nich zostanie. W zeszłym roku
    zaczęło się 25 lat wymierania Polaków. Nic tego nie zmieni. Umrze kilkanaście
    milionów ludzi i zostanie po nich kilkanascie milionów pustych mieszkań, Większość
    bez możliwości zagospodarowania ze względu na brak chętnych. Jeśli masz mieszkanie i
    chcesz zarabiać na najmie to jest w tej chwili najlepszy czas żeby sprzedać i kupić
    złoto. Złoto też czasami tanieje ale z reguły więcej niż 10% stracić na nim nie
    sposób a jak poczekać to się umacnia i nadrabia wszystkie straty z inflacją włącznie.
    Jeśli uważasz że nie będzie żadnego krachu z mieszkaniami to napisz na jakiej
    podstawie tak uważasz, przeczucie się nie liczy.

  • 77. Data: 2022-01-31 15:18:26
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-31 o 14:57, psychol Zenek Kapelinder pisze:

    /bełkot nawiedzonego wizjonera z Chlevek - ciach/

    zenusiu, nie przestaniesz przyklejac się do moich tematów na
    pl.soc.polityka to rewanż masz jak w banku.

    krise, janusze i inne myjki - mozecie sobie stawac w obronie tego
    psychola. wasz problem.

  • 78. Data: 2022-01-31 17:25:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wszędzie, czy Londyn?

    -----

  • 79. Data: 2022-01-31 19:33:36
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 31.01.2022 16:25, ąćęłńóśźż wrote:
    > Wszędzie, czy Londyn?
    >

    > -----

    Sprawdzałem w moim rejonie (Szkocja), w Londynie pewnie więcej.
    Przy czym mój błąd - w Polsce w ciągu 15 lat wzrosły o 142%, w Szkocji
    wzrosło mniej więcej o 100% w poniżej 20 (chyba 18) lat (jakoś mi się
    wymyśliło, że wzrost o 142% to 42% wyższa cena, a nie 142% ;) )

    Lukasz

  • 80. Data: 2022-01-31 22:00:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 16 stycznia 2022 o 20:48:09 UTC+1 ddddddddddddd napisał(a):

    > dziwne trochę - brali pod uwagę UK? bo z tego co pamiętam, z oficjalnych
    > danych wynikało, że ceny nieruchomości w UK w ciągu ok 20 lat wzrosły
    > 2-krotnie, co daje podobny wynik co w Polsce
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lukasz
    Inne podłoże wzrostu cen w Anglii i w Polsce było. W tej chwili w Polsce są na
    maksymalnym poziomie i będą musiały spadać a w Anglii będą dalej rosły tak jak
    inflacja i zapotrzebowanie na nowe rośnie i obędzie jeszcze długo rosło. Skąd wiem
    jeśli nie jestem wizjonerem z Człuchowa? Stąd
    Anglia
    https://www.populationpyramid.net/pl/wielka-brytania
    /2020/
    A skąd wiem że w Polsce będzie inaczej?
    Też stąd.
    https://www.populationpyramid.net/pl/polska/2020/
    Kto w Anglii kupił nieruchomość na pewno nie straci. Kto ma w Polsce nieruchomość i
    chciałby ja przetrzymać i zarobić albo zarobić na tym że będzie wynajmował straci i
    to bardzo dużo. Przecena bardzo nie dotknie posiadaczy nieruchomości w super
    atrakcyjnych miejscach. Reszta nieruchomości przy cenach wywoławczych na poziomie 1/3
    dzisiejszych będzie stała pusta. Część właścicieli będzie robiła rzut na taśmę i
    zacznie wynajmować poniżej kosztów wlasnych z nadzieją że kiedyś się odbiją od dna. Z
    wykresu wychodzi że się nie doczekają.
    I tyle w temacie.