  • 33. Data: 2021-05-15 16:33:22
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Inteligentny nie jestem, ale za to doświadczony. Też chciałbym
    > 70-90m2 mieszkalnej za 100 patyków (a są tacy, co mówią, że nawet
    > mniej) przy robocie na etacie, ale jedyna opcja to ziemianka albo
    > bezrobocie i samemu struganie sosnen na legary.
    >
    > https://youtu.be/xR29qfpeggQ?t=5184

    Z czego ma wynikać ta taniosc?
    Jak kumple budowali sie rok temu to najtansze oferty na dom 110metrów
    to było niecałe 3kpln za metr.
    Oczywiście w stanie deweloperskim.

    Z czego miałoby wynikac ze nagle 70 metrów postawi sie za 100 tysiecy?
    Oczywiście pomijajac mokre sny...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 31. Data: 2021-05-15 16:33:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > - za sto patyków, a może i mniej
    > - z dachem prostym, w drodze wyjątku lekko pochylonym, z ładnymi
    > wykończeniami, nie żadne fanaberie, pokryty ocynkiem, rynny
    > brązowe, okna kwadratowe, krzyżyk nad drzwiami, gumiaki w
    > chelwiku.
    >
    > Jak słuchałem prezesa, to zastanawiałem się czy kolor paneli też
    > wybrali i kto to będzie za te 100 patyków budował. Jakieś trójki
    > parafialne?
    >
    > Pa rozumiem, postawić samodzielnie za 100 moze i da radę. Ale co
    > ma powiedzieć przeciętna Karyna czy jakiś prawnik?

    Ja sie zastanawiam czy oni juz te 100 tysiecy mieszkan wybudowali ze
    wzieli sie za kolejna deweloperke?

    Bo na razie to wiem ze czesc juz budowanych podpieli sobie pod sukces
    m+ jak chociazby w Jarocinie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 32. Data: 2021-05-15 16:33:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Chyba nie myślisz, że prezes w swoim 20 minutowym przemówieniu
    > podał jakieś szczegóły? Trzeba poczekać na detale. Ja nie wiem nic
    > więcej.

    Czy do kazdego domu bedzie dokładany jeden samochód elektryczny w cenie
    melexa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 34. Data: 2021-05-15 16:35:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/05/2021 16:32, Marcin N wrote:
    > W przemówieniu Kaczyńskiego nie słyszałem nic o żadnym limicie 100 tys

    "Bo wie pan, reklamujemy te samochody za 10tys, ale w sumie nie
    mówilismy że to górny limit, dlatego sa po 110".

  • 35. Data: 2021-05-15 16:36:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/05/2021 16:33, Budzik wrote:
    > Z czego ma wynikać ta taniosc?

    Z braku kierownika. Mój wziął bodaj 0.5% wartosci budowy. Złodziej.

    > Z czego miałoby wynikac ze nagle 70 metrów postawi sie za 100 tysiecy?

    Z propagandy ;)

  • 36. Data: 2021-05-15 16:37:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 15.05.2021 o 16:33, Budzik pisze:
> [...]
    > to było niecałe 3kpln za metr.
    > Oczywiście w stanie deweloperskim.
    >
    > Z czego miałoby wynikac ze nagle 70 metrów postawi sie za 100 tysiecy?

    Kaczyński nie mówi o żadnym limicie 100 tys zł, tylko "to można osiągnąć
    nawet za cenę 100 tys albo mniej".

    --
    MN

  • 37. Data: 2021-05-15 16:39:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/05/2021 16:37, Marcin N wrote:
    > Kaczyński nie mówi o żadnym limicie 100 tys zł, tylko "to można osiągnąć
    > nawet za cenę 100 tys albo mniej".

    Zaczyna się wyjaśnianie co mistrz miał na myśli kiedy śnił na jawie ;)

  • 38. Data: 2021-05-15 16:52:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Akurat oni prędzej tak zbudują niż ktoś kto chce "normalnie"
    > mieszkać. :P Ja mimo wszystko nadal twierdzę że da się zbudować
    > domek za 100 patoli. Sam miałem taki domek letniskowy na działce,
    > oddałem go ostatecznie -- ponoć dom już postawiony na nowo,
    > docieplony i mieszka w nim młode małżeństwo.

    Ale mowisz o budowaniu samemu czy o wynajeciu fachowców?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 39. Data: 2021-05-15 16:52:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > W przemówieniu Kaczyńskiego nie słyszałem nic o żadnym limicie 100
    > tys zł. Ale może przegapiłem.

    To o co chodzi z tymi 100 tysiacami?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 41. Data: 2021-05-15 16:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > https://youtu.be/xR29qfpeggQ?t=5184

    No i wszystko jasne.
    Nie za 100tysiecy a być moze za 100tysiecy bo SA TACY CO MOWIA ZE NAWET
    MNIEJ.
    Zaczynam podejrzewac ze polskim samochodem elektrycznym tez nie bede
    woził w najblizszym czasie dzieci do szkołek piłkarskich w pcimiu
    dolnym dlatego ze wola grac tu a nie w Barcelonie... ;-O

    ;-DDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,