  • 51. Data: 2020-11-29 13:30:34
    Temat: Re: Ocieplenie dachu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 28 Nov 2020 17:50:50 -0800 (PST), -

    > Nie.

    No, to skup się na tym co przekazujesz. Bo to że ja rozumiem jeszcze nie
    świadczy że inni też.

    > Ale szkoda mi klawiatury na dyskutowanie z trolem.
    > Ten co mysli zrozumie, ty sie przyczepisz.
    > Wszyscy zrozumieją ze pitolisz od rzeczy.

    A ty kto jesteś, bo może żeś mi wylazł z kibla i niepotrzebnie z tobą w
    ogóle zaczynałem dyskusję. A wszystko na to wskazuje, kmiotku.

    > Jest 3x drozej. Pi*oko. Od lat. Od dobrych 40 lat.

    Tak wychodzi tylko jak jest się bezmyślnym gnomem co nie liczy bilansu a
    jedynie uwzględnia koszt bieżący ogrzewania. Czyli jak nic musiałeś wyjść z
    kibla.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 52. Data: 2020-11-29 13:53:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    28 Nov 2020 13:59:45 GMT, Budzik

    > Ale tu wychodzimy z sytuacji gdzie zrodło ciepła dla CO juz mamy -
    > pytanie tylko czy pociagnąć rurki i dac dodatkowy kalafior czy moze jak
    > sugerujesz, dac coś elektrycznego.

    To było określenie bardzo ogólnikowe i do tego się wprost odnosiłem.
    Stwierdzenie że ogrzewanie prądem jest 3x droższe niż dowolne źródło ciepła
    z wodną podłogówką jest nieprawdziwe. W przypadku posiadania już źródła
    ciepła i jeśli możesz niewielkim kosztem przeprowadzić grzejnik, to będzie
    najtaniej inwestycyjnie i użytkowo.

    Z drugiej strony jeśli to poddasze i będziesz tam chciał podziałać także w
    lato, to lepiej tam zainstalować klimatyzator. W zimie ogrzejesz a w lecie
    ochłodzisz. I tu też nie będzie 3x drożej, pomimo że grzane będzie prądem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 53. Data: 2020-11-30 18:50:43
    Od: - <s...@g...com>

    niedziela, 29 listopada 2020 o 06:31:17 UTC-6 Myjk napisał(a):
    > Sat, 28 Nov 2020 17:50:50 -0800 (PST), -

    > No, to skup się na tym co przekazujesz. Bo to że ja rozumiem jeszcze nie
    > świadczy że inni też.

    LOL.

    Inni glupot nie pisza, a moga. Raczej jestes samotny w nierozumieniu prostych skrotow
    myslowych.

  • 54. Data: 2020-11-30 18:58:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Nov 2020 09:50:43 -0800 (PST), -

    > Inni glupot nie pisza, a moga.

    Wystarczy że ty piszesz.

    > Raczej jestes samotny w nierozumieniu prostych skrotow myslowych.

    Samotny to jesteś w twierdzeniu że grzanie prądem jest 3x droższe niż inne
    źródła z wodną podłogówką. Weź usiądź i sprawdź jaka jest różnica w
    kosztach instalacji drutów czy innych folii (albo po pompy ciepła, w tym
    PP) w stosunku do wodnej podłogówki i towarzyszącego jej źródła ciepła, i
    przestań strzelać takimi ogólnymi stwierdzeniami, bo zwyczajnie mijasz się
    z prawdą.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 55. Data: 2020-12-01 16:42:32
    Od: - <s...@g...com>

    poniedziałek, 30 listopada 2020 o 11:59:00 UTC-6 Myjk napisał(a):
    > Mon, 30 Nov 2020 09:50:43 -0800 (PST), -
    > Wystarczy że ty piszesz.
    > Samotny to jesteś w twierdzeniu że grzanie prądem jest 3x droższe niż inne

    Juz ci napisalem na ten temat.

    Ale nie umiesz pojac slowa pisanego.

    Napisz jeszcze cos. Bedziesz mial ostatnie slowo.