  • 271. Data: 2016-09-06 18:47:49
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Kris wrote:

    > Korzystasz z badziewnego czytnika albo po prostu nie potrafisz
    > czytnika skonfigurować to i masz problemy.
    > Co ja mam na to poradzić
    > Nara
    > Bez odbioru

    Tępy tumok!

  • 272. Data: 2016-09-06 19:02:13
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Kris wrote:

    > O co Tobie chodzi?
    > Korzystasz z jakiegoś badziewnego czytnika to i masz kłopoty.
    > Z google groups zacznij korzystać jak nie potrafisz czytnika ustawić.

    Tu masz te Twoje google
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/3f16bd10d9ed0d8b
    Jak widzisz sikasz rowno linijka pod linijka.

  • 273. Data: 2016-09-06 21:19:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Uzytkownik wrote:

    > Tępy tumok!

    SOA#1
    akurat Kris jest przykładem, że Google Groups można poprawnie pisać

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 274. Data: 2016-09-06 21:25:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 września 2016 19:02:14 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    No i o co biega?
    Cytaty przycięte, moje wypowiedzi wytłuszczone.
    Wprost wzorowo.
    Idiote z Siebie robisz po raz kolejny.
    A myślałem że po wakacjach Ciebie wywieje.
    Widać jeszcze podręczniki do szkół nie dotarły i gimbaza ma luz

  • 275. Data: 2016-09-06 21:29:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Tu masz te Twoje google
    > http://www.fotosik.pl/zdjecie/3f16bd10d9ed0d8b
    > Jak widzisz sikasz rowno linijka pod linijka.
    3 linijki odstępu dałeś po cytacie. Po kiego to?
    Jakaś nową netykietę tworzysz?

  • 276. Data: 2016-09-06 21:31:12
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 277. Data: 2016-09-07 07:00:54
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Kris wrote:

    > 3 linijki odstępu dałeś po cytacie. Po kiego to?

    To dla Ciebie dla przykladu, abys stosowal podobnie, przynajmniej z jedna
    linia.

  • 278. Data: 2016-09-07 07:01:27
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Kris wrote:

    > A myślałem że po wakacjach Ciebie wywieje.
    > Widać jeszcze podręczniki do szkół nie dotarły i gimbaza ma luz

    Cienki jesteś z tym twoim rozumkiem ;->

  • 279. Data: 2016-09-07 07:35:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 września 2016 07:00:54 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > To dla Ciebie dla przykladu, abys stosowal podobnie, przynajmniej z jedna
    > linia.
    To z jedną czy z trzema jest zgodne z netykietą?

  • 280. Data: 2016-09-07 09:15:03
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 7 września 2016 07:35:13 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > To z jedną czy z trzema jest zgodne z netykietą?

    kris, zrób mu dobrze i daj jedną. Gdybys zrobił 3 to popadłby w niezdrową ekstaze :-)

    b.