  • 1. Data: 2019-05-13 22:26:20
    Temat: Pompa ciepłą - SPISEK
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    Cały bajer z pompą ciepła polega na wmawianiu tępym jeleniom że grunt to
    niewyczerpane źródło ciepła, dlatego gruntowa PC będzie wam grzać za darmo,
    to oczywiście kłamstwo.
    Grunt wprawdzie ma temperaturę wyższa od powietrza zimą, ale nie jest
    źródłem ciepła, na dodatek jest dobrym izolatorem ociepla a nie jego
    przewodnikiem.
    Po zainstalowaniu tego kosztownego złomu, przez pierwsze lata jest wszystko
    dobrze, PC grzeje, ale to do czasu, do czasu wypompowania ciepłą z gruntu i
    obniżenia jego temperatury, wtedy PC nagle przestaje grzać i nikt nie wie
    dlaczego, ano dlatego że zmagazynowane w gruncie ciepło pobrano a nowego
    nikt nie dostarcza, bo to nie perpetuam mobile.
    Ot cała filozofia gruntowej pompy ciepła, SPISEK, czyli celowe działanie na
    waszą szkodę dla waszych pieniędzy i za wasze pieniądze.

  • 2. Data: 2019-05-14 07:21:59
    Temat: Re: Pompa ciepłą - SPISEK
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 maja 2019 23:32:44 UTC+2 użytkownik SpiskowyMocny napisał:
> [...]
    > Ot cała filozofia gruntowej pompy ciepła, SPISEK, czyli celowe działanie na
    > waszą szkodę dla waszych pieniędzy i za wasze pieniądze.

    trzy spiski jednego dnia? Marnujesz potencjał budowania napięcia.

    b.

  • 3. Data: 2019-05-14 14:25:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-05-13 o 22:26, SpiskowyMocny pisze:
> [...]
    > Ot cała filozofia gruntowej pompy ciepła, SPISEK, czyli celowe
    > działanie na waszą szkodę dla waszych pieniędzy i za wasze pieniądze.

    "No co Ty nie powiesz, no co Ty nie powiesz...."

    Pacz pan, a takie słońce też kiedyś zgaśnie, a ekologi mówio, ze je
    łodnawialne....

  • 4. Data: 2019-05-14 14:44:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 14 May 2019 14:25:35 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Pacz pan, a takie słońce też kiedyś zgaśnie, a ekologi mówio, ze je
    > łodnawialne....

    No jako fachowiec powinieneś wiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak
    energia "odnawialna", bo energia się nie odnawia i to tylko mylący
    buzzword.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2019-05-14 15:04:04
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 14 May 2019 14:44:31 +0200, Marek wrote:

    > No jako fachowiec powinieneś wiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak
    > energia "odnawialna", bo energia się nie odnawia i to tylko mylący
    > buzzword.

    Energia może jak najbardziej się odnawiać. W moim samochodzie odnawia się
    po każdym tankowaniu.

    Mateusz

  • 6. Data: 2019-05-14 15:09:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 maja 2019 15:04:06 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Energia może jak najbardziej się odnawiać. W moim samochodzie odnawia się
    > po każdym tankowaniu.
    Bo ty masz auto zza naszej wschodniej granicy.
    U mnie we francuskim aucie po każdym tankowaniu energii ubywa. I tak do kolejnego
    tankowania.;)

  • 7. Data: 2019-05-14 15:16:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.05.2019 15:04, Mateusz Viste pisze:

    > Energia może jak najbardziej się odnawiać. W moim samochodzie odnawia się
    > po każdym tankowaniu.

    Nawet próbując być dowcipnym, trzeba znać znaczenie słów,
    w tym przypadku - słowa "energia". Ale Ty nie jesteś
    dowcipny, bo poczucie humoru związane jest z inteligencją.

  • 8. Data: 2019-05-14 15:29:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > Ot cała filozofia gruntowej pompy ciepła, SPISEK, czyli celowe działanie
    > na waszą szkodę dla waszych pieniędzy i za wasze pieniądze.

    Widać masz pionowe odwierty i skalisty grunt bez cieków wodnych.
    Doinwestuj instalację o panele słoneczne i pompuj latem ciepło do gruntu.
    Jak dużo napompujesz to nie tylko pokryjesz wyziębienie ale i sprawność
    zimą wzrośnie.

  • 9. Data: 2019-05-14 15:39:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.05.2019 15:29, t-1 pisze:

> [...]
    > Jak dużo napompujesz to nie tylko pokryjesz wyziębienie ale i sprawność zimą

    Lepiej nie, bo jak się spiskowiec zaprze z tymi panelami,
    to lodowce będą się topić jeszcze szybciej.

  • 10. Data: 2019-05-15 09:37:34
    Od: adam <a...@a...pl>

    W budynku stojącym pojedynczo nie powinno być problemu, ale w gęstej
    zabudowie, jeśli wszyscy dookoła założą sobie pompy ciepła, to grunt
    może się wyziębić.