  • 1. Data: 2012-07-12 14:55:15
    Temat: Ponowne podłączenie gazu
    Od: "vitek" <v...@s...pl>

    Witam,
    nie zapłaciłem faktury i odłączyli mi gaz :) Służy mi on tylko do grzania
    domu, więc póki co nie ma problemu.
    Podobno obowiązuje opłata 155zł za ponowne podłączenie licznika, czy trzeba
    jeszcze coś poza opłatą załatwić?
    Chodzi o dom jednorodzinny.

  • 2. Data: 2012-07-12 15:08:38
    Temat: Re: Ponowne pod??czenie gazu
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-07-12 14:55, vitek pisze:
    > Witam,
    > nie zap?aci?em faktury i od??czyli mi gaz :) S?u?y mi on tylko do grzania
    > domu, wi?c p?ki co nie ma problemu.
    > Podobno obowi?zuje op?ata 155z? za ponowne pod??czenie licznika, czy trzeba
    > jeszcze co? poza op?at? za?atwi??
    > Chodzi o dom jednorodzinny.

    Jeśli tak jest to jest to niezły pomysł.
    Ja już 2 miesiąc płacę PGNIG 27zł za zerowe zużycie :/

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2012-07-12 15:15:04
    Od: "vitek" <v...@s...pl>

    > Jeśli tak jest to jest to niezły pomysł.
    > Ja już 2 miesiąc płacę PGNIG 27zł za zerowe zużycie :/

    Ja płacę 43zł opłaty stałej i 10zł abonamentowej.
    Podobno można zgłosić w okresie letnim, że nie będzie się korzystało z gazu
    i chyba tylko opłata abonamentowa będzie do opłaty? To bardzo opłacalny
    interes, jeśli istnieje rzeczywiście taka możliwość to na rok z 250zł można
    oszczędzić.

  • 4. Data: 2012-07-12 18:21:25
    Temat: Re: Ponowne podłączenie gazu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 12 Lip, 14:55, "vitek" <v...@s...pl> wrote:
    > Podobno obowiązuje opłata 155zł za ponowne podłączenie licznika, czy trzeba
    > jeszcze coś poza opłatą załatwić?
    > Chodzi o dom jednorodzinny.

    Za studenckich czasów wielokrotnie nam odcinali gaz, opłata wtedy była
    około stówy, płaciło się (niestety trzeba było też opłacić zaległe
    rachunki ;) i przyjeżdżały ponure gumisie które montowały licznik.

    L.

  • 5. Data: 2012-07-12 21:42:00
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "vitek" <v...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > domu, więc póki co nie ma problemu.
    > Podobno obowiązuje opłata 155zł za ponowne podłączenie licznika, czy
    > trzeba jeszcze coś poza opłatą załatwić?

    jeżeli licznik będzie zdemontowany dłużej niż 6 miesięcy, musisz przedstawić
    protokół z próby szczelności instalacji gazowej