  • 11. Data: 2021-09-21 12:10:15
    Temat: Re: Powietrzna pompa ciepła wysokotemperaturowa
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 21 September 2021 at 08:48:46 UTC+2, heby wrote:
    > Mam monoblock. Niesłyszalny ze środka. Niesłyszalny z kilku metrów na
    > zewnatrz. Brak drgań. Jedyne co słyszę w budynku to pompoa c.o.
    > Od diabli wiedza kiedy, pompy ciepła wykonują automatyczną procedurę
    > rozmrażania, korzystajac z ciepła zgrobadzonego w buforze. Dzieje się to
    > automatycznie. Mogę wyjśc o dowolnej godzinie, przy dowolnej
    > temperaturze i zobaczyć jak wygląda parownik. Zazwyczaj jest czysty, bez
    > lodu czy szronu.
    > Może zorientuj się, jak to teraz wygląda, zamiat bredzić od rzeczy.
    Dzisiaj jest bez szronu, gdy nadeja mrozy, lodu będzie tak dużo że żaden bufor ciepla
    nie zadziała.

    Pompa c.o. a sprężarka P.O. to 10 razy większa moc i musisz słyszeć i czuc wibracje
    infradźwiękowe, szkodliwe dla zdrowia.

    A jak nie słyszysz to problem ze słuchem.
    Wibracje się przenosza na caly budynek i każdy kto wejdzie do takliego domu to
    slyszy.
    Mieszkancy świadomie wyłączają ten hałas mózgiem, aby nie zwariować.

    Po latach Infrasounds Long-Term Exposure Syndrome prowadzi do Chronic Fatigue
    Syndrome i gwaltownego pogorszenia stanu zdrowia.

    Na to chorują marynarze na motorowcach i dlatego się im wynajduje cięzkie prace
    fizyczne, aby zmęczeni zasypiali szybko.

    Ale na motoprowcu nikt nie żyje latami, bo są przerwy na lądzie, aby nie zwariować.

  • 12. Data: 2021-09-21 12:13:28
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 21 September 2021 at 08:56:42 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > ano są, pisaliśmy już z rok temu na ten temat - zapomniałem o tym. Ale
    > kosztują swoje.
    >
    > TG
    Nie ma znaczenia czy moc jest stała czy sterowana sinusoidalnie, czyli elastycznie.
    Wibracje są zawsze generowane i slyszalne i szkodliwe dla zdrowia, bo przenoszone
    fundamentem na cała konstrukcję budynku.

    W Stanach, Kanadzie nikt nie wiesza cięzkicch kaloryferów na ścianach, ale ogrzewanie
    jest nadmuchowe, do każdego pokoju.

    Ale jak rodzina przyjedzie to spać nie może bo całą noc słyszy szum powietrza i
    wentylatory

    Infradźwieki są zabójcze dla zdrowia i dlatego zakazano budowy farm wiatrowych,
    instalacji turbin na terenach zamieszkanych

  • 13. Data: 2021-09-21 12:22:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2021 o 12:13 a a <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > Wibracje są zawsze generowane i slyszalne i szkodliwe dla zdrowia, bo
    > przenoszone fundamentem na cała konstrukcję budynku.

    PC stoi na osobnym fundamencie/postumencie na amortyzatorach.
    Nie ma wibracji przenoszonych na ścianę/fundament budynku. O czym ty
    człowieku piszesz?
    Jakie infradźwięki przy PC? - jak już doczytasz o wilgotności względnej i
    punkcie rosy to koniecznie dowiedz się co to są infradźwięki, jaką mają
    częstotliwość i kiedy powstają.
    Coraz bardziej się pogrążasz - za chwilę jedynie ja będę oglądał Twoje
    posty bo wszyscy Cię dopiszą do KF za brednie, które tu wypisujesz.

    > Infradźwieki są zabójcze dla zdrowia i dlatego zakazano budowy farm
    > wiatrowych, instalacji turbin na terenach zamieszkanych

    Co to ma wspólnego z tematem PC?

    TG

  • 14. Data: 2021-09-21 12:49:51
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/09/2021 12:10, a a wrote:
    > Dzisiaj jest bez szronu, gdy nadeja mrozy, lodu będzie tak dużo że żaden bufor
    ciepla nie zadziała.

    Były mrozy -20 i nie ma szronu. Będziesz się walił po mordzie z faktami?
    Wszystkie sensowne pompy ciepła na naszym rynku mają odwracalny obieg
    właśnie po to aby problem wyeliminować.

    Jeśli chcesz wiedzieć jak to wyglada, to co kilka godzin pompa odwarca
    obieg i rozgrzewa zewnatrzny wymiennik ciepła do wysokiej temperatury.
    Jesli jest -20 widok jest w postaci białej chmury mgły.

    Mają to najtańsze chińskie pompy. *NAJTAŃSZE*.

    Po tej operacji wymiennik jest czysty jak z fabryki.

    > Pompa c.o. a sprężarka P.O. to 10 razy większa moc i musisz słyszeć i czuc wibracje
    infradźwiękowe, szkodliwe dla zdrowia.

    Nie słyszę ich.

    Udowodnij szkodliwość dla zdrowia dzwięków, których nie słychać ani nie
    da się wykryć. Poproś o pomoc foliarzy, oni to ćwiczą na codzień.

    > A jak nie słyszysz to problem ze słuchem.

    Nie słyszy ich też mój mikrofon, oscyloskop i analizator widma. Wszyscy
    głusi?

    > Wibracje się przenosza na caly budynek i każdy kto wejdzie do takliego domu to
    slyszy.

    Nikt nic nie słyszy. Słyszą pompę c.o. w nocy. Pomy ciepła nie słychać.

    Mogę jej dotknąc w trakcie pracy. Nie wyczuwami *nic*. Śladu wibracji
    nie ma. Sprężarka buczy, ale jest w skomplikowany sposób zawieszona i
    amortyzowana.

    > Mieszkancy świadomie wyłączają ten hałas mózgiem, aby nie zwariować.

    Ale go nie ma. Bijesz się z faktami.

    > Po latach Infrasounds Long-Term Exposure Syndrome prowadzi do Chronic Fatigue
    Syndrome i gwaltownego pogorszenia stanu zdrowia.

    Wyjaśnij mi wobec tego jak zmierzyć te infradzwięki straszliwe. Mikrofon
    nie łapie, zmysły nie łapią, co jeszcze?

    > Na to chorują marynarze na motorowcach i dlatego się im wynajduje cięzkie prace
    fizyczne, aby zmęczeni zasypiali szybko.

    Nie mają oni przypadkiem nieco większego silnika pod dupą, który w
    dodatku przymocowany jest na stałe do statku?

  • 15. Data: 2021-09-21 12:58:23
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 21 September 2021 at 12:22:36 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > Coraz bardziej się pogrążasz - za chwilę jedynie ja będę oglądał Twoje
    > posty bo wszyscy Cię dopiszą do KF za brednie, które tu wypisujesz.

    każda masa wirująca generuje infradźwięki jako wibracje, przenoszone fundamentem,
    instalacją, powietrzem.

    Dlatego zdrowe były piece kaflowe na węgiel, bo nie generowały hałasu, wibracji.

    To że nie słyszysz i to jedynie efekt odrzucenia wbudowany w twój umysł, bo musisz z
    tymi wibracjami żyć.

    Spawacz też nie rzuci pracy, nawet gdy wie, że mu rosną żelazne płuca od wdychanych
    par żelaza.

    Palacz też odrzuca informacje o szkodliwości palenia.

    Każdy się oszukuje.

    Ale wibracje i hałas pompy słyszy sąsiad, który przyjdzie wieczorem, noca, gdy inne
    hałasy środowiskowe są wyłączone.

    Kiedyś nikt tego nie badał bo czujniki wibnracji były bardzo drogie.

    Dzisiaj w smartfonie jest zbudowany akcelerometr i kladzioe się smartfon na włączonej
    pompie, moc uje taśma i rejestruje częsatotliwości wibracji na wykresie aplikacji.

    Czestotliwości rezonansowe ścian, fundamentów, dużyc h mas, są jedynie infradźwiekowe
    czyli 5-20 Hz i te są tak szkodliwe dla zdrowia, że wywołują syndrom skrajnego
    wyczerpania i przedwczesne zgony, gdyż stymulują fale mózgowe i częstotliwości
    powyżej 10Hz wywołuje alert, czyli czesto spotykana bezsennośc w nocy.

    2-6Hz wywołuje autohipnozę

    I każdy o tym wie i jak kto chce miec znerwicowana żone to instaluje sprężarki
    wibratory w piwnicy i żona źle śpi i się codziennie kłóci, a mąż nerwowo jeździ za
    kierownicą i drze pyska na innych kierowców.

    Kto żyje w ciszy akustycznej, antywibracyjnej, ten żyje op 20 lat dłuzej bo jego sen
    jest zdrowy, nieprzerywany wibracjami.

    Każdy słyszy lodówkę, która się włącza, a tam sprężarka ma moc 10-100 razy mniejszą

    Każdy slyszy silnik Diesla pracujący w samochodzie pod blokiem

    I dlatego jest zakaz zatrzymywania się z włączonym silnikiem

    I nauka tym się zajmowała od 100 lat i każdy kto chciał się naumiał.

  • 16. Data: 2021-09-21 13:07:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/09/2021 12:58, a a wrote:
    > Dlatego zdrowe były piece kaflowe na węgiel, bo nie generowały hałasu, wibracji.

    Generowały też zdrowy smog, zdrowy CO, zdrowy CO2 i kilka jeszcze innych
    zdrowych rzeczy.

    Ludzie napierniczają samochodami od 100 lat. Wibracje jak diabli.
    Wszyscy umarli.

    Ale nie czaekaj, może ktoś jednak wpadł na pomysł amortyzacji i foteli z
    obiciem.

    > Czestotliwości rezonansowe ścian, fundamentów, dużyc h mas, są jedynie
    infradźwiekowe czyli 5-20 Hz i te są tak szkodliwe dla zdrowia

    Czas powinofrmować osiedlowych Sebixów, że ich Golfy z systemem audio z
    tubą 400W są szkodliwe dla zdrowia.

    > 2-6Hz wywołuje autohipnozę

    Widać to w tym wątku. Sprzedaj Golfa albo przynajmniej repertuar.

    > I każdy o tym wie i jak kto chce miec znerwicowana żone to instaluje sprężarki
    wibratory w piwnicy i żona źle śpi i się codziennie kłóci, a mąż nerwowo jeździ za
    kierownicą i drze pyska na innych kierowców.

    Kolejny problem świata, czyli znerwicowane żony, rozwiązany. Masz też
    coś na odlekajające sie podeszwy butów?

    > Kto żyje w ciszy akustycznej, antywibracyjnej, ten żyje op 20 lat dłuzej bo jego
    sen jest zdrowy, nieprzerywany wibracjami.

    Kto tak żyje? Zaryzykuje, że nikt.

    Dlaczego 20 lat? Masz na to jakieś badania naukowe, najlepiej potwierdzone?

    > Każdy slyszy silnik Diesla pracujący w samochodzie pod blokiem
    > I dlatego jest zakaz zatrzymywania się z włączonym silnikiem

    On jest z innych powodów.

    > I nauka tym się zajmowała od 100 lat i każdy kto chciał się naumiał.

    I wynikiem tej nauki jest dopuszczenie lodówek do domu i dopuszczenie
    jazdy silnikami Diesla.

    Zdziwiony, co?

    Ale wiadomo, to spisek.

    Niemców.

  • 17. Data: 2021-09-21 13:14:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2021 o 12:58 a a <m...@g...com> pisze:

    > każda masa wirująca generuje infradźwięki jako wibracje, przenoszone
    > fundamentem, instalacją, powietrzem.

    https://www.teraz-srodowisko.pl/aktualnosci/jak-bard
    zo-pompy-ciepla-wplywaja-na-srodowisko-6718.html

    "Dzisiejsza technologia jest inna niż ta sprzed 20 lat

    Kończąc temat wpływu pomp na środowisko dr Sikora podkreśliła, że
    oceniając każdą technologię należy brać pod uwagę osiągnięty w danej
    dziedzinie postęp. - Porównuje się dzisiejszą technologię z tą sprzed
    10-20 lat. Postęp technologiczny jest naprawdę duży. Podam za przykład
    turbiny wiatrowe, o których cały czas się mówi, że wytwarzają
    infradźwięki. I oczywiście infradźwięki są szkodliwe dla zdrowia, i kiedyś
    turbiny je wytwarzały. Ale nie mówi się już o tym, że nowoczesne wiatraki
    wytwarzają je na nieszkodliwym poziomie - konkluduje dr Sikora."

    Tak jak pisałem wcześniej, wypisujesz bzdury na podstawie "wiedzy" sprzed
    20 lat.

    TG

  • 18. Data: 2021-09-21 18:50:35
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 21 September 2021 at 13:14:16 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > wytwarzają je na nieszkodliwym poziomie - konkluduje dr Sikora."
    >
    > Tak jak pisałem wcześniej, wypisujesz bzdury na podstawie "wiedzy" sprzed

    Każda wirująca masa wywołuje wibracje i tym się zajmują wojskowi od 100 lat,
    wykrywając łodzie podwodne, samoloty, ale i próby jądrowe z drugiej strony kuli
    ziemskiej
    i jedyny ośrodek naukowy od tych spraw w Europie jest w Wiedniu., agenda ONZ, drugi
    ośrodek, badający infradźwieki, amerylkanski, jest na Hawajach,
    a reszta świata to dyletanci nauczkowi, którzy nigdy nie badali turbiny wiatrowej,
    która generuje infradźwięki wykrywane przez sejsmografy w odległości do 10 kilometrów
    od wieży.

    Tak jak każdy słyszy i wykrywa nocą załączenie się lodówki, zamrażarki, na tle ciszy
    nocnej, tak każdy wykrywa pracującą spręzarkę pompy ciepla o mocy 10-20 razy większej

    To że ktoś ten hałas wypiera sobie, to wynika z biedy, że go nie stać, aby
    zainstalować pompe ciepła w oddzielnym pomieszczeniu, izolowanym akustycznie, bo to
    kosztuje.

    W Niemcach jest zakaz kąpieli, używania prysznica nocą, bo szum spływającej wody
    słyszy cały pion w bloku, w Niemczech nikt na postoju nie ma włączonego silnika, bo
    to wykroczenie

    Poziom hałasu pompy ciepła jest dokładnie opisany w specyfikacji technicznej, wraz z
    wykresami i nowa technologia i stara technologia lodówki, nadal generuje hałas i
    wibracje gdy się włączy.

    Dlatego nikt nie instaluje pompy ciepła w mieszkaniu, bo nie będzie spał miesiącami.

    Biuro to aktywnośc dzienna, a mieszkanie to spokojny sen nocą.

    Może dla kogoś zdrowie nie ma znaczenia , czy będzie zył 20 lat krócej i z takimi
    osobnikami szkoda minuty na rozmowę.

    To że w Polsce stan wiedzy w temacie jest marginalny i szdliwości ukrywane to wynika
    z lobbingu.

    Ale w Stanach Donald nie musiał rozmawiać z lobbystami, tylko zakazał budowy
    wiatraków wokół swojej rezyxdencji na Florydzie, bo wiedział, że wartośc takiej
    nieruchomości w pobliży wiatraków spada o 80%, bo tam nikt nie zechce zamieszkać.

    Lubisz hałas, lubisz wibracje, lubisz skrajne wyczerpanie, krótkie życie, to montuj
    wibratory i żyj z nimi, ale nie radź innym, bo to rada szkodliwa dla zdrowia.

  • 19. Data: 2021-09-21 18:57:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Sep 2021 12:22:00 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Coraz bardziej się pogrążasz - za chwilę jedynie ja będę oglądał Twoje
    > posty bo wszyscy Cię dopiszą do KF za brednie, które tu wypisujesz.

    Się dziwię że jeszcze w ogóle z tym gnomem próbujesz dyskutować...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2021-09-21 19:08:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2021 o 18:50 a a <m...@g...com> pisze:

    > Dlatego nikt nie instaluje pompy ciepła w mieszkaniu, bo nie będzie spał
    > miesiącami.

    W jakim mieszkaniu? - PC jest na zewnątrz budynku, na osobnym fundamencie.
    Na tym fundamencie posadowiona jest na gumowych amortyzatorach. W kotłowni
    mam pompy obiegowe, takie same jak do kotła gazowego czy elektrycznego. O
    czym ty człowieku piszesz?

    > Lubisz hałas, lubisz wibracje, lubisz skrajne wyczerpanie, krótkie
    > życie, to montuj wibratory i żyj z nimi,

    Ja mam w domu tak cicho, że słyszę w sypialni pulsowanie w uszach, czasami
    mi ta cisza przeszkadza.
    Widziałeś u kogoś współczesną instalację CO z PC?

    TG