  • 1. Data: 2022-08-10 17:02:30
    Temat: Przewody gazowe 3/4" - nie ma?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam wyjście z instalacji gazowej 3/4" i takie samo wejście w kuchence.

    Szukam elastycznego przewodu gazowego i widzę tylko 1/2". Po wpisaniu w
    alledrogo parametru '0,7-0,8"' wysoczyła JEDNA oferta za dziką cenę.

    Tylko takie się robi?

  • 2. Data: 2022-08-10 18:24:05
    Temat: Re: Przewody gazowe 3/4" - nie ma?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 10.08.2022 o 17:02, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > Szukam elastycznego przewodu gazowego i widzę tylko 1/2". Po wpisaniu w
    > alledrogo parametru '0,7-0,8"' wysoczyła JEDNA oferta za dziką cenę.

    pełno jest gotowych, zakutych

    https://allegro.pl/oferta/przewod-gazowy-elastyczny-
    3-4-ww-20-40cm-12103733904?fromVariant=11778462640

    https://allegro.pl/listing?string=w%C4%85%C5%BC+gaz+
    3%2F4&order=qd

    nie spotkałem się z innymi - jak koniecznie chcesz jakąś nietypową długość
    a kuchenka nie ma 'milion' kw to redukcja na pomarańczowy i po sprawie

  • 3. Data: 2022-08-10 20:23:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Aug 2022 18:24:05 +0200, w <td0m38$7em$1$m4rkiz@news.chmurka.net>,
    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał(-a):

    > pełno jest gotowych, zakutych

    https://allegro.pl/oferta/przewod-do-gazu-rozciagliw
    y-wz-3-4-l-750-1500mm-11543281219

    One się rozciągają "ręcyma" czy trzeba je jakoś termicznie formować? (Przy
    innym jest "Obróbka cieplna pozwala na zachowanie zaprojektowanej formy i
    kształtu przewodów przyłączeniowych.")

    Nadal 2x droższe od 1/2 :) Nowe kuchenki jakie mają złącze - 1/2 czy 3/4" ?

  • 4. Data: 2022-08-13 12:40:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Policz 0,75 kwadrat i porównaj z 0,50 kwadrat.

    -----