  • Data: 2012-10-27 22:07:22
    Temat: Re: Baterie słoneczne -wasze doświadczenie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:k6gmev$abb$1@speranza.aioe.org...

    > Kolega mi mówił, że u nich dzwonią nawet do znajomych i wypytują o różne
    > szczegóły dotyczące kandydata, czy mówi prawdę, sprawdzają prawdomówność.
    > Można takiego właściciela sklepu podpierdolić ale trzeba sie liczyć z tym,
    > że ani ona, ni mąż ani pewnie dzieci roboty nie znajdą. Z internetu nie da
    > się usunąć paszkwili, nawet tych nieprawdziwych.
    > A jak kolejny pracodawca wpisze dane w wyszukiwarkę goggle i otrzyma
    > wątek, że ta i ta donosi, kapuje na pracodawcę to koniec.

    Wszystko jest do gory nogami.
    Ale co najwazniejsze, pojscie do sadu to drugorzedny problem. Nie ma nic
    wspolnego z watkiem o ktorym rozmawiamy. Prawde mowiac nie spodziewalem sie,
    ze Plaszczyca cos zrozumie. Generalnie chodzi o to, ze przez dwa tygodnie ma
    sie darmowego pracownika i nastepnego dnia wywiesza kartke "przyjme do
    pracy". Dalej Ergi np. idac ulica, zadowolony z zycia i pracy widzi taka
    kartke i mysli, ze jest git. Czlowiek styka sie z tym tak naprade dopiero
    wtedy kiedy sam ma problem. Wczesniej wszystko wyglada rozowo. Cos w stylu
    ile to samochodow jest na sprzedaz i jaki to mozna kupic. Kiedy chce sie
    kupic samemu to okazuje sie, ze nie ma co, bo to co sie sprzedaje to sam
    shit.

    Pozdro.. TK