  • Data: 2012-10-28 21:23:38
    Temat: Re: Baterie słoneczne -wasze doświadczenie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:k6jasm$dpk$1@speranza.aioe.org...

    > Tylko mówię, kij ma dwa końce. Taki pracownik, wraz z członkami rodziny
    > mogą więcej w życiu nie dostać pracy nawet na zmywaku w Londynie.
    > Wylecenie z korporacji, za donos czy plotkarstwo to koniec na całe życie.
    > Łatka kapusia na pracodawcę to wyrok. Ja wątpię, że pracodawca, który ma
    > cokolwiek do stracenia będzie w taki sposób działał. Co innego
    > rozgoryczenie, że ma się umowę śmieciową, a nie etat ale takie czasy.

    Kiedy sie o tym dowiedzialem to nie moglem zwyczajnie uwierzyc. Jak mozna
    byc takim kretynem, zeby narazac sie w tak oczywisty sposob, zatrudniajac na
    dwa tygodnie, nie placac grosza. I teraz wez czlowieku sie dziw, ze ktos go
    podpiertego. No ale mniejsza o idiotow...
    Slyszales zapewne o przypadku babki wsadzonej do wiezienia z zabraniem
    dziedzi do pogotowia opiekunczego wlacznie, za dlug wobec US w wysokosci 2
    tys.? Jakis sad wydal tak kretynski wyrok, a jeszcze bardziej kretynscy
    polucjanci przyszli po te dzieci w nocy. Gdyby nie powaga sytuacji, to cala
    sprawa bylaby komiczna po prostu. Wez teraz zestaw to z takim kolesiem z
    Amber Gold. Nawet konferencje prasowe przed TV sobie urzadzal. No ale to tak
    na marginesie co moze grozic za np. niewydanie paragonu fiskalnego. A tak
    zestawiajac, moja kolezanke US poinformowal, ze trzy lata temu nadplacila
    podatek dochodowy. Rozumiesz? Trzy lata temu. Teraz sprobuj niezaplacic
    podatku przez trzy lata... :-)

    Pozdro.. TK