    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    Date: Sun, 4 Dec 2022 13:56:17 +0100

    W dniu 3.12.2022 o 19:26, PiteR pisze:
    > in <news:tmdl8v$34se7$1@dont-email.me>

    > o tak, tak mi mów, gdzieś w Gdańsku sobie kupie.
    no ale napisałem - nie biorę pod uwagę tych najbardziej popularnych
    miast. to TYLKO one są brane pod uwagę uważam za totalną ściemę. ta
    ściema potęgowana jest tym, ze wspólnym mianownikiem w kalkulacjach jest
    złotówka, a nie roboczogodzina. obstawiam ze cena mieszkania w
    Warszawie, wyceniona w roboczogodzinach warszawiaka, jest o wiele wyższa
    niż cena mieszkania w Bytomiu, wyrażona w roboczogodzinach bytomianina.
    (przy czym Bytom wydaje mi się być bardziej podobny do Pcimia Dolnego,
    Wólki Małej czy też Wąchocka. a takich miejscowości jest chmara.)

    > a jeśli ktoś ma 200 tys zl i mieszka w Anglii albo ma 36 tys funtów i
    > mieszka w Szwajcarii to ile mu inflacja zjada?

    pierwszy link z googla:
    W ubiegłym miesiącu inflacja CPI w Szwajcarii wyniosła 3,4 proc.4 lip 2022
    proszę bardzo

    ToMasz