    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 6 Dec 2022 16:25:20 -0800 (PST)
    <tmdl8v$34se7$1@dont-email.me> <tml9il$1tu5$1@gioia.aioe.org>
    <tmlahq$1u5c6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <tmlhbb$1uct4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <9...@g...com>
    <tmlqa9$1un06$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <7...@g...com>
    <tmo5nv$34842$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@g...com>
    <tmo7tc$34aec$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <a...@g...com>
    <tmoc2g$34esg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <f...@g...com>
    <tmohod$34lm2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 7 grudnia 2022 o 00:03:44 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Jesteś jednak debilem :] Szukam wiele razy, żeby wynająć. Nie, nie dla
    > mnie oczywiście :D
    >
    > ...i mam styczność z osobami, które szukają, żeby zamieszkać. DEBILU :)
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    A w kamienicy w której mieszkam trzy mieszkania są już puste i szykują się jeszcze
    dwa. Sąsiadce umarl mąż i sama jest na 110 metrach. Mówi że dzieci chcą żeby
    wprowadziła się do nich bo mają duży dom. Ona i tak tam pomieszkuje 4-5 dni w
    tygodniu. Za chwilę dojrzeje żeby się wyprowadzić. Na innej klatce jest bardzo stary
    sąsiad. Mówią że słaby już jest. Ma około dziewięćdziesiątki. Z 80 metrów ma jego
    mieszkanie. Z tym że marne bo w amfiladzie. Z wyjątkiem mieszkania sąsiadki i jednej
    50 metrowej kawalerki reszta pustych mieszkań też jest w amfiladzie. W jednym jest
    centralne gazowe u sąsiadki kominek z rozprowadzeniem powietrza. Reszta piece
    kaflowe. Spytałem właściciela dlaczego nie zrobi remontu w pustych, nie założy
    cywilizowanego ogrzewania. To mi odpowiedział że ma 11 kamienic i w każdej 20-25%
    pustych mieszkań i żadnych perspektyw na stałego najemcę. A jak by miał robic remont
    to z najlepszej kamienicy jaka ma wyprowadził by lokatorow do wyremontowanych pustych
    mieszkań w innych kamienicach i ta najlepsza przywrócił do stanu świetności. Z 16
    mieszkań jakie teraz sa zrobił by 5 apartamentów jakie były w oryginale. Bo teraz
    zaczyna się robić rynek na dwustu metrowe apartamenty, tak mówił. I ja mu wierzę bo
    on z tego żyje. A ty że szukasz mieszkania i znaleźć nie możesz. Jak szukasz to w
    twoim interesie jest żeby było jak najtańsze. I zamiast z ciekawością obserwować jak
    będzie rynek mieszkaniowy zdychał straszysz że będzie jeszcze drożej. Nie będzie bo
    jest za dużo mieszkań i za mało ludzi. Teoria że jest za mało mieszkań jest oszustwem
    bo nie ma potwierdzenia w liczbach.