  • Data: 2018-09-03 22:18:58
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 września 2018 21:03:26 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk
    napisał:

    > To samo było u mnie - kilka lat temu byłem 1h od podjęcia decyzji o
    > budowie "ciężkiego" basenu. Na szczęście mi przeszło :-)
    > Teraz się będę zastanawiał czy w kolejnym sezonie w ogóle rozkładać
    > stelażowy (4,5x1,2m).

    Ja też byłem blisko - szczególnie jak miałem swoją koparkę i sporo
    wolnego czasu ;) Ale przeliczyłem, przemyślałem i stwierdziłem że to
    nie ma najmniejszego sensu. W promieniu 30km mam kilkanaście różnych
    basenów kąpielowych - otwartych i zamkniętych. Kilka kąpielisk z plażami
    z piasku, trawy. Z atrakcjami jakimi w basenie kąpielowym nigdy nie
    zaznasz (np. wyciąg nart wodnych dookoła jeziora). Męczyć się z
    utrzymywaniem czystej wody, wydawać na to kupę kasy i mieć tylko
    dziurę 6-8x2 z wodą? Popływać w tym średnio - a żeby się schłodzić to
    wystarczy sobie kupić prysznic ogrodowy i podpiąć pod wodociąg ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.