  • Data: 2018-09-07 12:41:19
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 września 2018 12:10:00 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > W takim racie nie wiem jak Ty latasz.

    Normalnie - jest okazja to kupuje bilety i lecimy. Czasem za tydzien,
    czasem za 3 m-ce. Różnie. Nie planuję tego jakoś specjalnie.

    > Raz piszesz, ze znalazles komus Turcje

    Komuś, nie sobie.

    >, kupe ludzi tak robi itp. Po co o tym pisac, jak tak sie nie robi?

    Pokazałem tylko że dla tych jak twierdzi Tomasz ponad 50% ludzi w Polsce
    jest bardzo tania alternatywa spędzenia bardzo tanich wczasów w dużo
    bardziej atrakcyjnym miejscu (pod względem klimatu, temperatur wody)
    niż polskie morze i znaaaaaaacznie taniej :)

    > Co z tego, ze loty sa tanie? Mam spedzic tydzien w samolocie? Lec i
    > przezyj za 1500/2 osoby w 4* hotelu z wyzywieniem.

    Tydzień w Gruzji wyszedł mnie dokładnie 1550 pln na dwie osoby z wszystkim
    - loty, hotele, jedzenie, picie, ponad 1000km zrobione w samej Gruzji
    marszrutkami :) Nażarłem i napiłem się tam jak nigdy nigdzie.

    A i 3 dni spędziliśmy nad ciepłym morzem w Batumi :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.