  • Data: 2018-09-07 12:28:20
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2018 o 18:49, maniek4 pisze:

    > A moze po prostu masz wyjatkowo grzeczne dziecko. I na tym wypadaloby
    > poprzestac. Nie trzeba zaraz sugerowac, ze reszta swiata to idioci
    > trzymajacy calymi dniami dzieci w lozkach. Nie znam i nie znalem nikogo,
    > kto bylby tak stukniety w leb. Moze na Slasku jest inaczej.
    > Moj ostatni darl sie w wieku dwoch miesiecy, setki kilometrow od domu.
    > Starszy przesypial kilka godzin na morskiej plazy w cieniu w wieku
    > trzech miesiecy. Najstarsze to juz nie pamietam, ale jako jedyna budzila
    > sie kilka razy w nocy. Jedno nie podobne do drubiego w zaden sposob.

    Dokładnie jak u mnie. Pierwsza - szła spać koło 20, do 23 w miarę
    spokój, a potem pobudka średnio co 1,5-2 h i tak do rana. Często z
    pobudką w okolicach 4 na dłużej, trzeba było z godzinę-półtorej
    pozabawiać i potem szła dalej spać i wtedy tak do 7 pospała.
    Druga? Od poczatku w nocy budziła się raz, teraz więcej je, więc ze 2
    razy - w okolicach 1 i potem koło 5.
    Już pominę to, że pierwsza do dzisiaj prawie zawsze budzi się z rykiem,
    a drugiej to trzeba nasłuchiwać, bo coś tam zaczyna sobie po prostu
    gaworzyć.

    Pzdr

    --
    /__/_* /