  • Data: 2012-05-10 14:10:05
    Temat: Re: Budownictwo "jednorodzinne" w Rumunii i nie tylko
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent wrote:

    > Nie, nie, sorry... źle się wyraziłem.
    > Chodzi mi o obowiązkowe ubezpieczenia - np w Polsce ZUS.
    > To, że mamy je obowiązkowe rzutuje na wszystko inne, m.in. na prawo
    > budowlane właśnie.

    delikatnei powiem bredzisz...

    gdyby nei było obowiązkowego zusu to trzeba by było zagwarantować podstawową
    opiekę medyczną i emeryturę obywatelska z podatków. Niestety ale ciężko
    sobie wypobrazić współczesne pańśtwo które stwierdza jak nie masz forsy to
    zdychaj czy to z powodu choroby czy braku emerytury. Nawet w USA nie
    zostawia sie ludzi na ulicy.