  • Data: 2013-01-24 09:24:26
    Temat: Re: Bukowe schody - czym ?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 00:08, "qazvox" <q...@w...pl> wrote:
    > Witam po przerwie d ugawej. Dosta em warunki, pozwolenie, wybudowa em,
    > odbi r by , mieszkam. Jednak za bardzo przy o y em si do tymczasowych,
    > sosnowych schod w a'la m y skie i mam je do dzi :-)
    > Ale do rzeczy, zam wi em konstrukcj stalow i zakupi em bukowe stopnie i
    > p yt ma spocznik - gotowe do lakierowania  (schody a urowe, dwubiegowe)
    > I czym to potraktowa ?
    > Czytam o lakierach (poliuretanowe), olejach ...
    > Doradzicie co na podstawie w asnych do wiadcze ?

    To zalezy czy te schody mają byc pod skarpety czy pod podeszwy :)

    Jak pod skarpety to lakierować poliuretanem. Dobre i dostepne robi
    hartzlack. Ale warto przejechać się po paru marketach i zobaczyc co
    maja bo czasem jakieś dziwne oferty stoją na półkach.

    Jak pod buciory to polecam olej. Łatwiej naprawić jak trzeba żeby się
    prezentowały.

    I zapytaj żony czy chce połysk i potrzebę przecierania czy woli mat i
    wycieranie tylko jak jest rzeczywiście brudno.

    Jak polakierujesz to po przeszlifowaniu mozna zaolejować. Jak
    zaolejujesz to już za bardzo lakier nie chwyci (są wyjątki ale to
    trudny wariant).