  • Data: 2011-04-15 09:53:22
    Temat: Re: Chyba się pomylili w adresie...
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2011 13:13, W K pisze:
    > Cześć,
    > mam pytanko, może ktoś z Was miał analogiczną sytuację?
    > Kilka lat temu kupiłem dom do wykończenia, adres posesji już był
    > nadany, numerek "10".
    > Ale na dzień dzisiejszy po wybudowaniu wokół domów przez sąsiadów
    > (jeszcze nie mieszkają i nie mają nadanego adresu) i zagospodarowaniu
    > działek, wynika ewidentnie, że powinienem mieć nr 8, bo to czwarta
    > posesja po prawej stronie. Chciałem pogadać z urzędnikiem co nim

    Może ktoś ma dwie posesje, tylko nie podzielone widocznie.

    Czym się przejmujesz? Ja mam dm pod koniec bezimennej drogi prywatnej
    odchodzącej od drogi gminnej.

    Droga gmina była do niedawna bezimienna, więc ja dostałem numer 12b przy
    drodze gminnej z nazwą od której odchodziła ta bezimienna.

    Inni z tej prywatnej uliczki odbierający później dostawali już numery z
    nazwą tej gminnej, która w międzyczasie dostałą nazwę.