  • Data: 2009-05-15 08:30:45
    Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:19movndygffrn.dlg@p0li.z.dialoga...

    > ale oczywiście
    >
    > nawet dwie
    >

    > jakbyś nie doczytał ostatniego fokusa:

    Nie czytuje, nie powiem czemu.

    No to moge powiedziec czemu - powyzsze to zenujaca manipulacja, typowe dla
    dziennikarzy. Odpady radioaktywne weglowek i atomowek nijak sie nie
    porownuja, trzeba byc idiota, by wierzyc. Natomiast nie jestem przeciwnikiem
    atomowek, zauwazylem jednak, ze masa ludzi krzyczy atomowki, atomowki! Ale
    jak mialaby stanac obok ich domu to juz dupa mieknie. Chocby dlatego, ze
    wartosc ich nieruchomosci spadnie na morde ;-)

    > jedna krowa pierdząc przez rok wytworzy więcej co2 niż dymiący diesel
    > przez
    > 10 lat
    > itd

    O, masz jakies dane ile krowa wypierduje co2 na rok? Pomijam, ze sam sobie
    przeczysz, najpierw glosujesz za atomowkami bo mniej co2 produkuja, a potem
    cos o pierdzacych co2 krowach zapodajesz. Ja w ogole nie wiaze tej
    oszczednosci z co2 - po jakiego grzyba zuzywac zasoby tam gdzie nie mysza
    byc zuzywane. I nie chodzi tylko o wegiel i uran, te elektrownie trzeba z
    czgos jeszcze zbudowac, a same linie przesylowe tez wymagaja zasobow.