  • Data: 2020-08-02 20:27:19
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jarek
    Dokładnie, miałeś rację. Szukać na zewnątrz.
    Dzięki ci niewypowiedzianie.
    Ten dom to prawdopodobnie 2 plomby.
    Jeden doklejony do drugiego. To nawet po
    podłogach widać, że coś nie tak.
    A to puste miejsce to kolejna plomba
    ale jak ktoś to zburzył to zaczyna się sypać wszystko.
    Ciekawe ale właśnie przy tej ulicy inne domy
    tez się sprzedają. Ciekawe dlaczego?
    Wrzucę jeszcze kilka fotek.
    Janusz to dobrze wyłuszczył, tam gdzieś woda musiała
    narozrabiać i zaczyna się wszystko walić.
    To rzeczywiście może być spowodowane z powodziami.
    Dom jest jednym z niżej położonych
    a wszystko jest na stromym wzgórzu.
    Ja się nie podejmuję walczyć z tym bo to zbyt skomplikowane.
    Odpuszczam sobie i wracam w takim razie do nr1.
    Kurcze już się napaliłem na ten dom. Trudno.
    Jarek, też mi się tam podobało.

    K.