  • Data: 2020-08-02 23:09:23
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.08.2020 22:34, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Na południu, Sycylia, Kalabria głównie. Jest sporo takich wiadomości.
    > Pierwsze, co gugiel wyrzucił po wpisaniu "włochy domy za 1 euro" to:

    Wszędzie dobrze ale najlepiej w domu jak to mówią. Bym nie chciał
    mieszkać na obczyźnie i spędzać sen z oczu lokalsom. Zobacz jak hordy
    nowych członków EU najechały UK. Tak mieli nas dosyć, że się wypisali,
    bo poprawność zabrania im mówić, że nie chcą obcych.
    Ja tak samo nie chcę żeby nas zasiedlano obcymi, szczególnie wiadomo kim.