  • Data: 2015-03-03 13:12:15
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 3 Mar 2015 10:40:25 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > owszem przez ostatnie 15 lat były w polsce 2 *dwa* przypadki.

    CZYTAJ UWAŻNIE: "I to nie jest ostatnie 15 lat"

    Przypadki opisane przeze mnie to _osobiście mi znane_ przypadki zachorowań
    BEZPOŚREDNIO po szczepieniu, ludzie zaszczepieni około w latach 1958 i
    1960. A było identycznych przypadków MNÓSTWO w tym czasie. Podkreślam -
    spowodowała je SZCZEPIONKA.
    Innych danych w tej sprawie nie śledzę, wystarczy mi to, o czym SAMA wiem,
    bo znam, widzę.

    Podsumowując (bo kończę dyskusję):

    " Paraliż sztucznie wywołany

    Jedną z najgorszych chorób jest polio - paraliż dziecięcy. Kiedy 26
    kwietnia 1954 roku Amerykanin dr Jonas Salk zaszczepił pierwszą grupę 440
    000 dzieci, wydarzenie to stało się świętem. Wynalazcę szczepionki
    ogłoszono bohaterem narodowym. Rok później, 12 kwietnia 1955 r., Fundacja
    ds. Paraliżu Dziecięcego ogłosiła, że szczepionka jest bezpieczna, silna i
    skuteczna. Dwa tygodnie później, 24 kwietnia, kilka dni wcześniej
    zaszczepione dziecko zachorowało na paraliż dziecięcy. Dwa dni później
    Departament Zdrowia Stanu Kalifornia podał, że stwierdzono jeszcze 250
    zachorowań, z czego 150 dzieci zostało całkowicie sparaliżowanych, a 11
    zmarło. Zdarzyło się coś jeszcze gorszego - gdy zaszczepione dziecko
    wróciło do domu, zaraziło otrzymanym w szpitalu wirusem paraliżu
    dziecięcego rodzinę. Dziecko stało się nosicielem wirusa, chociaż samo nie
    chorowało!

    Największa w historii stanu Massachusetts epidemia polio wystąpiła po
    podaniu szczepionki Salka 130 000 dzieci - w porównaniu z 273 przypadkami
    polio z 1950 roku, w 1955 roku zachorowało 2027 dzieci. Władze stanu
    natychmiast zakazały jej stosowania.

    Szczepionka Salka zawierała martwe wirusy. W 1960 roku zastąpiono ją
    szczepionką Sabin z żywymi kulturami. Nie była wiele bezpieczniejsza. Dwóch
    wirusologów, dr B.H.Sweet i dr M.R. Hilleman, odkryło, że obie szczepionki
    przeciw polio były zakażone wirusem znanym jako SV40, wywołującym nowotwory
    złośliwe u osesków chomików. Okazało się też, że z tkanek nerkowych małp,
    na których hoduje się wirusy do szczepionek, wyizolowano ponad 40 małpich
    wirusów - m.in. wirusa B, który powoduje zapalenie mózgu u ludzi, oraz
    SV40. Podobno współczesna szczepionka przeciw polio jest już bezpieczna.
    Ale o tamtych też tak mówiono...

    Lekarze alarmują, że szczepionki mogą być nie rozpoznaną przyczyną
    panującej od kilkunastu lat epidemii białaczki, a także fali nowotworów
    dziecięcych, uszkodzeń przy porodzie, alergii i chorób powodujących
    obniżenie odporności. W dodatku skutki uboczne szczepienia mogą się ujawnić
    nawet po 20 latach.

    Ostatnio mówi się także, że być może małpi wirus HIV wywołujący AIDS
    również przedostał się do organizmu człowieka za pośrednictwem
    "zbawiennych" szczepionek. Ale to tylko domysły. Ponieważ badania medyczne
    wykazały, że w przypadku szczepionek przeciw różyczce, odrze, ospie,
    gruźlicy, a nawet grypie również pojawiają się groźne skutki uboczne (nie
    mówiąc już o wywołaniu samej choroby przez wszczepione wirusy), możemy
    zadać dramatyczne pytanie: szczepić się czy nie szczepić (na cokolwiek)?
    Cóż, całkowicie zdrowemu człowiekowi (dziecku czy dorosłemu) szczepionka
    nie zaszkodzi, a może nawet pomóc. Pytanie, skąd będziemy wiedzieli, że nam
    akurat nie zaszkodzi. Zwłaszcza że bomba może wybuchnąć za rok, pięć,
    dziesięć lat..."

    http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_sz
    czepionka_-_bomba_z_opoznionym_zaplonem.html

    --

    XL
    pewni siebie.