  • Data: 2015-03-03 13:19:15
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    adam pisze:

    > Sama sobie zgotowała ten los.
    > Zastanawiam się tylko nad jednym, dlaczego do tej miłej główki nic nie
    > dociera? Od wielu lat na grupach jest uważana za ..., już nie napisze za
    > kogo, poniżana, a ona ciągle swoje. Mnie jakby tyle nawtykano, to bym
    > się choć trochę zastanowił nad swoim charakterem i przymknął się. A
    > ikselka nic, brnie do przodu, nie przebierając w słowach i sposobach.
    > Jako nauczycielka powinna dawać wzór, a ona bardzo źle prezentuje swoje
    > środowisko.

    Mylisz się, tylko PRAWDZIWY NAUCZYCIEL potrafi drążyć temat aż do samego
    dan nie zależnie czy spotyka go z tego powodu poniżenie czy podziw. I
    Ikselka robi to znakomicie broniąc tezy, że: "nie da się udowodnić
    przekonania o skuteczności szczepionek". To jest dokładnie tak samo jak
    z niemożnością udowodnienia przez wierzących tezy o istnieniu boga. Jest
    natomiast prawdą, że i zarówno w jednym jak i w drugim przypadku zarówno
    propagatorzy szczepień jak i propagatorzy religii nie biorą
    odpowiedzialności za efekty swojej agitacji. Jest również prawdą, że
    zarówno książęta religii jak i producenci szczepionek robią na swoich
    biznesach niezłą kasę.

    --
    LeoTar
    Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/