  • Data: 2020-07-27 13:14:43
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PiteR napisał:

    > in <news:5f1e8a89$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>

    > Zaraz zaraz czy to oznacza, że pojawiło się światełko w tunelu,
    > że będzie tu strefa wolna od koguta i niezawijanych linii? ;)

    Nie ma co się cieszyć zbyt wcześnie, takie blokady wybranych grup
    już się zdarzały. Po jakimś czasie je zdejmowano. Kiedy była na to
    pora, sam na odpowiednich grupach starałem się przekonać adminów
    do blokady ruchu z bramki WWW Google -- to byłby dobry ruch. Ale
    nie udało mi się namówić. Dzisiaj to już musztardz po obiedzie.

    A co do stref wolnych od ratlerków i kogucików -- sam umiem sobie
    je zorganizować.

    --
    Jarek