  • Data: 2022-12-07 19:42:39
    Temat: Re: Dlaczego nigdy nie mocujemy taśmy LED do betonu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 grudnia 2022 o 19:13:00 UTC+1 ToMasz napisał(a):
> [...]
    wywoła zwarcie, które wywoła przegrzanie zasilacza i ryzyko pożaru

    sztywnych list LED-iwych a nie żadnych elastycznych taśm.\

    reakcjami chemicznymi z betonem, wapnem,para wodną

    > w dawnych czasach, przykręcałem do sufitu płaskownik alu, do niego
    > kleiłem pasek led. nie znam nikogo komu by się udało trwale przymocować
    > pasek led do porowatej powierzchni, tym bardziej sufitu
    >
    > ToMasz
    To że nie znasz nikogo nie znaczy że się nie da znaczy się ty nie znasz. Powierzchnia
    tynku/betonu musi być minimum pomalowana farbą emulsyjna. Taśma dwustronna do listew
    samochodowych jest jeszcze potrzebna. Taśmy do listew mają klej utwardzalny jonami
    OH. Znaczy się wystarczy że trochę wilgoci w powietrzu będzie.