  • Data: 2021-07-18 19:53:37
    Temat: Re: Dobranie głowicy termostatycznej do grzejnika
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 18 lipca 2021 o 19:44:59 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    czynnik i naciskając na iglicę zmniejsza przepływ na

> [...]
    > regulacja zero-jedynkowa to jest pojecie żargonowe, ale jednak
    > kolokwialne, a fachowcy - automatycy tacy jak ten głupi chuj
    > uzyszkodnik, używają nieco innej terminologii na tego typu rodzaj
    > regulacji i nazywają to regulacją dyskretną.
    >
    > Nie czepiając się nazewnictwa: regulacja zero-jedynkowa czy też
    > regulacja dyskretna to głowica zaworu termostatycznego de facto nie jest
    > regulatorem dyskretnym, żargonowo nazywanym zero-jedynkowym.
    >

    > P.S. Widzę, że Pan Kris póki co milczy. Chyba ostro przeszukuje zasoby
    > internetu w celu odnalezienia wiedzy, którą mógł zdobyć, gdyby nie
    Pierdol się na koszt państwa. Głupi zyjesz i głupi umrzesz. Nie będziesz wiedział jak
    działa taka głowica, nawet jak bym ci napisał to i tak nie zrozumiesz. Jedyna nauka
    jaka otrzymałeś to używanie właściwego zwrotu odnosząc się do Krisa i mnie. Dla
    ciebie my jesteśmy panami i niech tak zostanie wieśniaku.