  • Data: 2021-09-16 16:44:37
    Temat: Re: Fv jako zadaszenie.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 16 września 2021 o 15:12:38 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    >.
    >
    > Dałem ci namiar na tę twoją wypowiedź, a nawet ją zacytowałem. Teraz
    > czekam na przeprosiny za nazwanie mnie kłamcą i bajkopisarzem.

    No i gdzie tam było o jeździe po pijaku?
    Kłamco
    Jak już ten dość odległy wątek znalazłeś to go przeczytaj. Kulturalna dyskusja, tylko
    Ty jako jedyny z chamskimi odzywkami do Janusza. Sam więc widzisz że większość
    wątków z Twoim udziałem to bezsensowne chamskie kłótnie.
    Opanuj się człowieku, a jak już chcesz chamskie dysputy uskutecznia z to do Runta i
    jego klonów na politykę proponuje się przenieść. Tu pomijając Ciebie i klony Pajdaka
    raczej kulturalne dyskusje bywają.