  • Data: 2021-09-16 15:12:41
    Temat: Re: Fv jako zadaszenie.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-16 o 12:56, Kris pisze:
    > czwartek, 16 września 2021 o 11:38:35 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > .
    > Rozpisales się jak zwykle, bez ładu i składu a ja ciągle czekam na linka odnośnie
    jazdy rowerem.
    > Dasz linka/ cu czy przeprosisz?
    > Kłamco i bajkopisarzu

    Może ja to napisałem 18 sierpnia 2017r. o godz. 21:16 podszywając się
    pod twój nick i odpowiadając Budyniowi: "Rowerem jechałem wiosną,
    lusterko trafiłem z zaparkowanego auta"?

    Po raz kolejny daję ci dobrą radę. Jak się nachlasz to nie wsiadaj na
    rower. Nie będziesz niszczył cudzych aut.

    Przy okazji w tej samej, twojej wypowiedzi dotyczącej pękających
    budynków doradzałeś, aby pociągnąć do odpowiedzialności za ten stan
    kierownika budowy. Ty, wielki przeciwnik jakiegokolwiek nadzoru
    budowlanego, który wylewał na mnie pomyje jak pisałem, że przy
    modernizacjach instalacji gazowych muszą być projekty, kierownik budowy,
    a wykonawca musi mieć stosowne uprawnienia. Ale teraz rozumiem o co w
    tym wszystkim chodzi. Jesteś typowym "panem zenkiem" bez uprawnień, bez
    wiedzy technicznej i prawnej, próbującym zajmować się wymianą kotłów.
    Dlatego takie teksty są ci nie na rękę, bo czytają to twoi potencjalni
    klienci i dzięki temu wiedzą, że odpierdalasz straszne fuchy. To by też
    tłumaczyło dlaczego starasz się niszczyć na grupach konkurencję
    wypisując na ich temat kłamstwa i bzdury - firmy działające legalnie,
    posiadające stosowne uprawnienia i robiące wszystko zgodnie ze sztuką
    oraz zgodnie z przepisami. Po prostu jest ci nie na rękę, że ktoś
    ujawnia publicznie informacje, które obnażają twoją nierzetelność i brak
    kompetencji.

    Dałem ci namiar na tę twoją wypowiedź, a nawet ją zacytowałem. Teraz
    czekam na przeprosiny za nazwanie mnie kłamcą i bajkopisarzem.

    Odpowiedz jeszcze ile skasowaliście za wymianę kotła miałowego na gazowy
    u rzekomego "kumpla"? Jaki dokument wystawiłeś? Czy działałeś legalnie
    czy na czarno?