  • Data: 2021-09-16 22:10:55
    Temat: Re: Fv jako zadaszenie.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-16 o 16:44, Kris pisze:

    > No i gdzie tam było o jeździe po pijaku?

    A gdzie w tym co napisałem o układaniu styropianu było o pozostawionych
    przedłużaczach i resztkach rur? Gdzie napisałem, że robiłem to
    zarobkowo? Gdzie napisałem, że zajmuję się zawodowo układaniem
    styropianu? Gdzie napisałem, że układaliśmy ponad miesiąc czasu?

    Jakoś kurwa nie miałeś żadnych obiekcji ani skrupułów, aby wymyślać
    głupoty pod moim adresem i pisać je z uporem maniaka jak pojebany w
    każdym wątku, próbując mnie zdyskredytować i ośmieszyć, a do mnie się
    dopierdalasz, że pozwoliłem sobie zrobić dokładnie to samo co ty robisz
    wobec mnie cały czas.

    Zacznij więc od szukania "belki w swoim oku" i przestań chamie wymyślać
    kolejne kłamstwa na mój temat.

    Co do twojej jazdy na rowerze to po prostu: jak mocno napierdolonym
    trzeba być wsiadając na rower, aby ujebać lusterko w zaparkowanym
    samochodzie?

    Albo poproś kogoś z rodziców, aby ci zamontował dodatkowe kółka boczne +
    kija pod siodełkiem i żeby cię pilnowali jak jedziesz na rowerze.

    > Kłamco

    Ja kłamca? Chyba cię już całkiem pojebało.

    Ja nie zakładam tak jak ty na FB kont podając fałszywe dane w celu
    oszukiwania kupujących.

    Póki co nie masz żadnej wiarygodności, bo jesteś zwykłym parszywym
    kłamcą i oszustem, który zakłada fikcyjne konta, aby oszukiwać ludzi.

    > Jak już ten dość odległy wątek znalazłeś to go przeczytaj. Kulturalna dyskusja,
    tylko Ty jako jedyny z chamskimi odzywkami do Janusza. Sam więc widzisz że większość
    wątków z Twoim udziałem to bezsensowne chamskie kłótnie.

    Tak, które zawsze zaczynasz ty lub twój klon.

    Jak zwykle coś insynuujesz powołując się na Janusza. Może powołaj się od
    razu na cały internet debilu. To co jest miuędzy nami to jest między
    nami i nie mieszaj w to innych osób.

    > Opanuj się człowieku, a jak już chcesz chamskie dysputy uskutecznia z to do Runta i
    jego klonów na politykę proponuje się przenieść. Tu pomijając Ciebie i klony Pajdaka
    raczej kulturalne dyskusje bywają.

    Sam się opanuj i w końcu przestań kłamać i wszczynać awantury.

    Chamskie dyskusje z Runtem? Jakoś nie widzę tego, żeby on był chamski.
    To, że nie pozwoli sobie na chamskie zenusiowe zaczepki to inna sprawa,
    ale i tak wyjątkowo kulturalnie się odnosi w stosunku do tego popierdoleńca.

    Ty zaś choć nie jesteś wulgarny to jesteś bardzo chamski. Ale czego tu
    oczekiwać po takim jak ty perfidnym i parszywym kłamcy i oszuście?

    Na koniec pytania:

    Ile ludzi już oszukałeś na FB na fałszywe konto?

    Ile skasowałeś za usługę wymiany kotła miałowego na gazowy?